Stosik #6

12:00

Witajcie
Przyszła w końcu pora na stosik. Są to wszystkie powieści, które udało mi się zdobyć na przestrzeni dwóch miesięcy: stycznia i lutego. Posta tego podzieliłam na trzy części, bo książki te są z różnych źródeł czy różnych formatów.
Oto moje zdobycze:

Z biblioteki:
Ostatnio w bibliotece byłam chyba w październiku, więc uznałam, że pora ponownie się wybrać, tym bardziej że nazbierało się wiele ciekawych tytułów i pojawiło się kilka nowych, które koniecznie musiałam wypożyczyć :D
1”Love, Rosie” Cecelia Ahern – właśnie jestem w trakcie jej czytania. Bardzo chciałam ją wypożyczyć, po licznych pochwałach, które zbierała od jakiegoś czasu. Bez powodzenia polowałam na nią w bibliotece, w końcu postanowiłam ją sobie zarezerwować, bo inaczej zapewne bym się nie doczekała ;)
2.  „Pył” Hugh Howey – trzeci tom post-apokaliptycznej trylogii „Silos”.
3. „Tysiąc imion” Django Wexler – lubię tego typu fantastykę, dlatego jak zobaczyłam ją w bibliotece, to w ogóle się nie wahałam nad jej wypożyczeniem - porwałam ją bez zastanowienia ;)
4. „Podróżniczka” Diana Gabaldon – trzeci tom serii „Obca”. Druga część była bardzo stonowana, mało się działo, ale skończyła się w momencie, który zapowiada bardzo ciekawą kontynuację :D
5. „Parabellum. Horyzont zdarzeń” Remigiusz Mróz – myślę, że tego pana nie muszę nikomu przedstawiać :D Pierwszy tom tej trylogii przeczytałam dość dawno temu i uznałam, że najwyższa pora sięgnąć po kontynuacje :)
6. „Lśnienie” Stephen King – miałam nadzieję wypożyczyć „Cmętarz zwieżąt” lub „Dallas ‘63”, ale niestety obydwie nie były dostępne, więc skusiłam się na „Lśnienie”.
7. „Ta dziewczyna” Colleen Hoover – ostatni tom trylogii „Pułapka uczuć”. Tym razem historia widziana z perspektywy Willa. Powieść, którą już przeczytałam i wkrótce  pojawi się recenzja :)

Empik i inne źródła
8. „Magonia” Maria Dahvana Headley – książka z niewątpliwie oryginalną fabułą. Jednak ja po jej przeczytaniu miałam mieszane uczucia.  >Recenzja<
9. „Plaga samobójców” Suzanne Young – rzadko mam ochotę na książki o takiej tematyce, ale ta powieść mnie pozytywnie zaskoczyła.  >Recenzja<
10. „Kuracja samobójców” Suzanne Young – kontynuacja „Plagi…”. Nieco gorsza od pierwszego tomu, ale nadal dobra książka.  >Recenzja<
11. „Panika” Lauren Oliver – nie byłam przekonana do tej powieści, bo tematyka wydawała mi się trochę oklepana. Bałam się, że będzie przypominała „Igrzyska śmierci” – na szczęście byłam w błędzie. >Recenzja<
12. „Red Rising. Złoty syn” Pierce Brown – wygrana w konkursie.
13. „W ramionach gwiazd” Amie Kaufman, Meagan Spooner  - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Otwarte/Moondrive. >Recenzja<
14. „Zaginiony świat” Michael Crichton – jeszcze nie miałam okazji przeczytać pierwszego tomu, ale postanowiłam zakupić kontynuacje ;)
15. „Czasomierze” David Mitchell – nie przeczytałam jeszcze żadnej książki autora, ale muszę przyznać, że każda z nich mnie interesuje. Fabuła „Czasomierzy” mocno mnie intryguje. Mam nadzieję, że będzie to wyśmienita lektura :D

Ebooki
Ostatnie nabytki to ebooki. Głównie są to książki z gatunku New Adult, których nie chce mieć na swoich półkach (mocno ograniczone miejsce) lub poprzednie tomy również mam w formie elektronicznej. Mimo wszystko bardzo chcę je przeczytać, dlatego jedyne co mi pozostało, to zaopatrzyć się w ebooki ;)
16. „Amber” Gail McHugh – trójkąty miłosne to coś co mocno mnie irytuje i sięgając po tę książkę chyba o tym zapomniałam. Niesamowicie działała mi na nerwy ;) >Recenzja<
17. „Trzeci grób na wprost” Darynda Jones – perypetie Charley Davidson czyli kostuchy i prywatnego detektywa w jednej osobie ;)
18. „Linia serc” Rainbow Rowell – z książkami tej autorki jest różnie. „Eleonora i Park” średnio mi się podobała. „Fangirl” przypadła mi do gustu. Teraz jestem ciekawa jak Rowell poradzi sobie z powieścią dla dorosłych.
19. „Smak ciemności” C.J. Roberts – dalsze losy Caleba i Livvie. Drugi tom skończył się w takim momencie, że już nie mogę się doczekać trzeciej części.
20. „Pięć sposobów na upadek” K.A. Tucker – szczerze mówiąc nie mam pojęcia o kim będzie ten tom. Jednak poprzednie części były świetne, dlatego liczę na to, że piąty tom również mnie nie zawiedzie.
21. „Sześć serc” L.H. Cosway – książka kupiona ze względu na opis, który bardzo mnie zaintrygował ;)
22. „Tak słodko” Tammara Webber – trzeci tom cyklu „Kontury serca”. Poprzednie części bardzo mi się podobały, więc uznałam, że wypadałoby dalej kontynuować tą serię :D
23. „Układ” Elle Kennedy – słyszałam o tej książce niesamowicie dużo pochlebnych opinii i nie ukrywam, że fabularnie mi bardzo odpowiada. Zapowiada się szalenie emocjonująca powieść :D

Na chwilę obecną to wszystkie ;)
Czytaliście którąś z powyższych książek?
A może widzicie coś dla siebie?
Zaczytanego!

0 komentarze