50 faktów o mnie!

11:52


Hej
Ostatnio wpisy tego typu stały się bardzo popularne. Jako, że dawno nie publikowałam nic o swojej osobie, postanowiłam, ze podzielę się z Wami kilkoma informacjami - to znaczy miało być kilka, ale jednak wyszło trochę więcej ;)
Jeśli macie ochotę poznać mnie lepiej, to zapraszam!

1. Nie znoszę swojego imienia. Według mnie Judyta brzmi tak sztywno i twardo :/

2. Mam starszego o 17 miesięcy brata.

3. Mam 171 cm wzrostu i ważę jakieś 54-55 kg. Chociaż ostatnio ważyłam się jakieś 2 lata temu.

4. Urodziłam się w dzień ojca

5. Nienawidzę kawy i jej zapachu.

6. Nie lubię poznawać nowych ludzi. Jestem chorobliwie nieśmiała. Jednak osoba, która dobrze mnie zna nigdy nie określiłaby mnie tym słowem. Kiedy kogoś dobrze poznam, wychodzi ze mnie zło wcielone ;P

7. Osoby, przy których czuje się swobodnie mogłabym policzyć na palcach jednej ręki.

8. Jestem uzależniona od lakierów do paznokci. Moja kolekcja wynosi jakieś 100 sztuk.

9. Od wczesnego dzieciństwa uwielbiam malować. Dawniej nawet nie potrzebowałam do tego kartek. Meble i ściany były moim płótnem. Jakiś czas temu obiecałam paru osobom, że pokaże coś co namalowałam. Jednak nie ma się czym chwalić, po prostu maluję dla swojej przyjemności ;) Niestety nie mogę pokazać więcej, bo nie posiadam zdjęć. Wszystkie moje obrazy kolekcjonuje mama ;)

10. Panicznie boje się pająków. Jak jakiegoś spostrzeże to zwiewam na łóżko, stół – jak najwyżej się da. I lepiej mi wtedy nie mówić, że to nic nie da ;)

11. Nienawidzę sprzątać, ale kiedy już zacznę, to nie spocznę dopóki nie będzie wszystko lśnić.

12. Nie lubię rywalizować.

13. Nie znoszę gorzkiego smaku: grejpfruty, gorzka czekolada, piwo… błeeee.

14. Kocham wszystko co kwaśne. Im bardziej tym lepiej. Kiedy się dorwę do koszyka kiwi, nie spocznę dopóki nie zjem wszystkich, a później mam poraniony język, ale co tam ;P

15. Uwielbiam niedojrzałe banany.

16. Uwielbiam zapach świeżo skoszonej trawy.

17. Mam bardzo lekki sen. Najdrobniejszy szmer i się budzę. Poza tym zanim zasnę mijają wieki, przynajmniej tak mi się wydaje ;)

18. Jako dziecko bałam się ciemności. Jakiś upór się zbliża!!! Nie, przecież to tylko bluzka wisząca na szafie. Uffff….

19. Od dzieciństwa do 18 roku życia nosiłam aparat na zęby – taki wkładany na noc.

20. Nie znoszę zapachu dymu papierosowego. Nawet słabo wyczuwalny powoduję, że nie mogę oddychać.

21. Nienawidzę tańczyć.

22. Jestem okropnym zmarzluchem. Jeśli tylko temperatura spadnie poniżej 20 stopni marznę. Do tego zawsze mam niesamowicie zimne stopy i dłonie.

23. W dzieciństwie nie znosiłam mięsa. Aby je jeść byłam przymuszana, lub przekupywana słodyczami. W liceum na jakieś dwa lata zostałam wegetarianką, ale długo bez mięsa nie wytrzymałam ;)

24. Skoro wspomniałam już o słodyczach – kocham wszystko co słodkie – żelki, cukierki, lody, ciasta. Jest jeden warunek – nie mogą być czekoladowe. Mój ulubiony smak lodów: pistacjowe!!!!

25. Uwielbiam bakalie. Mogłabym jeść na okrągło migdały, pistacje oraz żurawinę.

26. Jestem szalenie punktualna. Wole być 2 godziny przed czasem, niż spóźnić się minutę. Nie znoszę niepunktualności u innych.

27. Jestem strasznie ironiczna. Nawet najbliżsi nie potrafią się połapać kiedy mówię poważnie, a kiedy z ironią.

28. Przez wielkość mojego życia mam długie włosy, mimo iż tego nienawidzę. Nie znoszę ich myć, czesać, ale jak na ironię również nienawidzę chodzić do fryzjera.

29. Od 15 lat noszę okulary. Moja obecna wada wzroku to -2 oko lewe i -2 oko prawe ;) Wiem, że to mała wada. ale kiedy je zdejmę czuję się jak ślepa. Nigdy nie nosiłam soczewek kontaktowych.

30. Kocham oglądać musicale.

31. Dawniej byłam maniaczką piłki nożnej. Kibicowałam lidze angielskiej, w szczególności Liverpoolowi. Mój pokój obklejony był plakatami i zdjęciami piłkarzy, głównie Michaelem Owenem ;) Teraz mi przeszło, ale mecz zawsze chętnie obejrzę.

32. Uwielbiam nieco starsze brzmienia. Do moich ulubionych zespołów i wykonawców należą: The Beatles, The Doors, Johnny Cash, Tom Jones, Louis Armstrong, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Queen, Guns N’Roses, Red Hot Chili Peppers i wiele wiele innych, ale za dużo by wymieniać ;)

33. Nienawidzę pozować do zdjęć. Jak widzę, że ktoś czai się z zamiarem zrobienia zdjęcia, to nawet się nie spostrzeże kiedy zniknęłam ;) Jestem strasznie niefotogeniczna.

34. W okresie szkolnym byłam prawdziwym kinomanem. Dzień bez filmu był dniem straconym.

35. Nie umiem pływać.

36. Kocham układać puzzle, kiedy zacznę zapominam o całym świecie.

37. W ogóle nie oglądam telewizji – reklamy doprowadzają mnie do szału.

38. Jestem uzależniona od wszelkiego rodzaju chipsów, chrupków i wszystkiego co słone.

39. Bardzo wzrusza mnie wszelkie cierpienie zwierząt, nawet bardziej niż krzywda ludzi.

40. Nigdy nie leciałam samolotem.

41. Uwielbiam brytyjski akcent.

42. Zasypiając muszę trzymać się za szyję ;) Takie zboczenie ;P

43. Nigdy nie byłam w szpitalu (nie licząc dnia moich narodzin).

44. Nie mam jednego ulubionego koloru. Uwielbiam wszelkie odcienie fioletowego, zielonego i niebieskiego.

45. Mam straszne łaskotki – wszędzie ;P

46. Jestem nocnym markiem i wielkim śpiochem.

47. Kocham psy – najlepiej takie malutkie, puszyste i mięciutkie ;P

48. Kocham dźwięk skrzypiec. Kiedy je słyszę strasznie się wzruszam.

49. Uwielbiam konie, chociaż tylko raz w życiu na takowym siedziałam, a do tego był złodziejem i ukradł mi buta ;P

50. I na koniec gwóźdź programu, którego nikt na pewno się nie domyślił. Jestem molem książkowym i nałogowo wącham książki :D

Mam nadzieję, że jakimś cudem dobrnęliście do końca i dowiedzieliście się o mnie czegoś nowego.
Dajcie znać czy mamy jakieś wspólne cechy ;)

0 komentarze