Stosik #5

10:33

Witajcie
Dzisiaj zaprezentuję Wam kilka moich grudniowo-styczniowych zdobyczy.
Klikając na tytuł przeniesie Wan na Lubimy Czytać, gdzie będziecie mogli dowiedzieć się coś więcej o danej książce.
Nie przedłużając dłużej, oto moje nabytki:

Od góry:
     
1.Złe dziewczyny nie umierają Katie Alender – książka zbiera tak pozytywne opinie, że nie mogłam się oprzeć.
2.Pojedynek Marie Rutkoski – na tę powieść czaiłam się już od długiego czasu i w końcu ją mam. Na pewno szybko się do niej dobiorę ;)
3. Armada Ernest Cline – jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier stycznia. Opinie zbiera średnie w porównaniu do poprzedniej powieści autora - "Player one", ale mimo wszystko nie mogę doczekać się kiedy ją przeczytam :D
4.Futu.re Dmitry Glukhovsky – dla mnie wystarczy słowo post-apokalipsa czy dystopia i nic więcej mi nie trzeba. Z autorem nie miałam jeszcze styczności.
5.Wichrowe wzgórza Emily Bronte – już wcześniej wspominałam, że przy każdych większych zakupach internetowych będę zamawiała jakąś klasykę i tym razem skusiłam się na tą oraz dwie poniższe 
6.Perswazje Jane Austen – miałam w planie zakupić „Dumę i uprzedzenie”, ale na Arosie nie mieli wydania Świata Książki, dlatego skusiłam się na inną powieść Austen.
7.Przeminęło z wiatrem Margaret Mitchell – widząc jakiś czas temu zapowiedź tego opasłego tomiszcza wiedziałam, że muszę ją zdobyć, ale nie mam pojęcia kiedy ją przeczytam. Jestem przerażona!
8.Królowie przeklęci. Tom 3 Maurice Druon – jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch poprzednich tomów, więc musiałam nabyć trzeci. Ten kolor i okładka – piękne!
9.Przedrzeźniacz Walter Tevis – tutaj sytuacja jest podobna jak z „Futu.re”. Post-apokaliptyczna wizja przyszłości, cykl Artefakty, który pragnę skompletować, pozytywne recenzję, które czytałam – to dla mnie wystarczające powody, aby sięgnąć po tę powieść.
10.„Hyperion Dan Simmons – do tej pory czytałam tylko jedną książkę Simmonsa – „Terror”, którą byłam zachwycona i „Hyperion” jest jedną z wielu książek autora, które bardzo chcę przeczytać, ale zacznę właśnie od niej ;)
11.Z mgły zrodzony Brandon Sanderson – pierwszy tom „Ostatniego Imperium”, który już przeczytałam. Jakiś czas temu wypożyczyłam ją z biblioteki i po jej skończeniu postanowiłam, że muszę ją mieć u siebie na półce – podobnie jak następne części 
12.Studnia wstąpienia Brandon Sanderson
13.Bohater wieków Brandon Sanderson

14.Death NoteTsugumi Ohba, Takeshi Obata mangę tą dostałam w prezencie pod choinkę. Zawsze o niej marzyłam. Prezentuje się cudownie. Jeszcze nie zaczęłam jej czytać, ale na pewno wkrótce to zrobię :D






Pora na ostatnią część czyli e-booki. Tych przez ostatnie dwa miesiące zakupiłam niewiele. Jeden z nich już przeczytany, a drugi prawie na wykończeniu ;)
Oto one:
15.CięcieVeit Etzold kryminał, o którym ostatnimi czasy trochę czytałam i bardzo zaintrygowała mnie fabuła. Mam nadzieję, że lektura tej książki będzie ciekawa i zaskakująca 
16.Czerwona królowaVictoria Aveyard –  niedawno zabrałam się za czytanie tej powieści. Jak czas pozwoli dzisiaj ją skończę i będziecie mogli poznać moją opinię jeśli Was zainteresuje ;)
17.Korona w mrokuSarah J. Maas – książka już przeczytana. Moja opinia >tutaj<.
18.Dziedzictwo ogniaSarah J. Maas – szczerze mówiąc nie mogę się doczekać lektury tego tomu, ale muszę wytrzymać jeszcze trochę, bo nie chce mieć długiej przerwy miedzy nim a tomem czwartym. To czekanie mnie dobija!
19.Królowa TearlinguErika Johansen to był zakup trochę pod wpływem chwili. Na amerykańskim booktubie było strasznie głośno o tej powieści. U nas zbiera bardzo sprzeczne opnie. Pora się samemu przekonać 
20.OstrzeJoe Abercrombie – bardzo lubię prozę tego autora. Do tej pory przeczytałam „Bohaterów” oraz „Czerwoną krainę” - teraz przyszła pora na cykl „Pierwsze prawo”.

To wszystko na dzisiaj.
Czytaliście, którąś z powyższych pozycji, a może macie zamiar?
Co szczególnie polecacie?
Zaczytanego dnia

0 komentarze