Stosik #18

16:15

Witajcie!
W końcu przychodzę do Was ze sosikiem książek, które udało mi się kupić w ubiegłych miesiącach. Ostatni Book Haul był w połowie listopada, więc jakieś pół roku temu. Nie pokazałam swoich zdobyczy wcześniej z jednego prostego powodu – kupowałam prawie same ebooki i nie widziałam w tym sensu. Jednak ostatnio kupiłam kilka cudeniek, dlatego uznałam, że najwyższa pora je Wam zaprezentować :D
Zapraszam!

Zakupy internetowe:
Dwa zamówienia – jedno z Chodnika literackiego, a drugie z niePrzeczytane.
1. Wampir z KCAndrzej Pilipiuk – książka kupiona mojemu chłopakowi. Szczerze mówiąc nie wiem czy przeczytam. Nie znam nic tego autora. Czytał ktoś tę serię?
2. Łatwo być BogiemRobert J. Szmidt – j.w. czytałam „Toy Land” tego autora, które jakoś szczególnie mnie nie zachwyciło, ale może kiedyś dam szanse tej książce.
3. Historia bez cenzuryWojciech Drewniak – j.w. powieść autorstwa Wojtka prowadzącego kanał o takiej samej nazwie, który bardzo lubię oglądać, więc z przyjemnością ją przeczytam :)
4. Świat według Clarksona. Tak jak mówiłemJeremy Clarkson – j.w. nie miałam okazji przeczytać nic Clarksona, ale Top Gear lubię, więc nie mówię nie. 
5. Simon oraz inni homo sapiensBecky Albertalli – chciałam kupić ebooka, ale okazało się, że nie ma, dlatego skusiłam się na wersje papierową.
6. RoarCora Cormack – podobna sytuacja, jak w przypadku książki Albertalli. Naszukałam się w internetach, a ebooka nie znalazłam w żadnym sklepie. No cóż… teraz mam na półce.
7. Niedźwiedź i słowikKatherine Arden – tę książkę chciałam przeczytać od dawna, więc nie zastanawiałam się nawet minuty przed kupieniem. Na plus jest akcja osadzona w Rusi. A poza tym uwielbiam retellingi ;)
8. Słowo i mieczAmy Harmon – trzy poprzednie książki pani Harmon (Prawo Mojżesza, Pieśń Dawida oraz Making Faces) bardzo mi się podobały, dlatego nie zastanawiałam się nawet przez moment przed sięgnięciem po kolejną. Książka już przeczytana i recenzja na pewno kiedyś pojawi się na blogu :) Kiedyś - słowo klucz ;P
9. 451° FarenhaitaRay Bradbury – klasyka, którą muszę poznać i która w końcu została wznowiona. Długo trzeba było czekać. Wkrótce na pewno się za nią zabiorę :)
10. Slade HouseDavid Mitchell – u mnie z Mithcellem w kratkę - "Czasomierze" super, "Widmopis" już gorzej. "Slade House" plasuje się gdzieś pośrodku. Recenzja pojawi się zapewne dopiero za kilka miesięcy.
11. EndymionDan Simmons – niedawno przeczytałam drugi tom, więc przeszyła pora na zakupienie trzeciego.
12-13. Dawca przysięgitom I oraz II Brandon Sanderson – moje największe skarby Właśnie kończę drugą część i ło matko, co tam się dzieje! Jak ja wytrzymam tyle lat czekania na 4 tom? 

E-booki:
Pora na książki elektroniczne, które zdecydowanie u mnie dominują (cóż zrobić, jak się mieszka na 30 m2) więc się nie przeraźcie, bo tym razem zaszalałam. Sporo z nich już przeczytałam, a reszta czeka spokojnie na swoją kolej.
P.S. Starałam się dodawać w kolejności kupowania.
P.P.S. Nie do końca pamiętam gdzie kupowałam poszczególne książki. Większość na Virtualo, w Taniej Książce. Rzadziej na iBuk, Edyp, Ravelo, Gandalf, Woblink (gdy miałam zniżki), Muza. A nawet jedną czy dwie książki udało się dorwać w Empiku po dość zacnych cenach. Po prostu szłam tam gdzie było najtaniej ;)
14. PrzesyłkaSebastian Fitzek – kolejna książka niemieckiego pisarza do kolekcji – już nawet nie pamiętam która :P Powieść dobra, teraz czaję się na "Lot 7a". Czytał ktoś?
15. Dzieci EdenuJoey Graceffa – czytałam/słyszałam o niej wiele dobrego, więc byłam jej ciekawa, a poza tym to dystopia, więc ten tego… ;)
16. ArtemisAndy Weir – „Marsjanin” bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Słyszałam, że druga powieść autora to nieporozumienie, ale chyba chcę się przekonać na własnej skórze.
17. To, co zostawiłaEllen Marie Wiseman – powieść bardzo wychwalana, więc uznałam 'czemu nie?'
18. Głęboka próżniaAlexandra Duncan – drugi tom serii „Ocalona”. Trochę trudno mi się za nią zabrać, ale na pewno kiedyś przyjdzie na nią czas.
19. Siła, która ich przyciągaBrittany C. Cherry – czwarty i ostatni tom serii „Żywioły” – aż przykro. Książka bardzo dobra. Postawiłabym ją na równi z „Wodą, która niesie ciszę”. >recenzja<
20. Dziesięć tysięcy żyćMichael Poore – skupiająca się wokół tematu reinkarnacji, który bardzo lubię w powieściach. Kojarzy mi się troszkę z „Pierwszych piętnaście żywotów Harry’ego Augusta”. Okładka piękna, oby treść okazała się równie dobra.
21. Okrutna pieśńVictoria Schwab – nowa seria autorki „Mroczniejszego odcienia magii” i moim zdaniem lepsza. Czekam na kontynuację. >recenzja<
22. Modyfikowany węgielMichard Morgan – książka, która kupiła mnie swoim opisem. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :)
23. 13 minutSarah Pinborough – powieść z ciekawym motywem przewodnim dziewczyny, która przeżyła śmierć kliniczną trwająca 13 minut. Niestety gorzej z wykonaniem. Recenzja już napisana i czeka na opublikowanie.
24. W domuHarlan Coben – seria o Myrionie, do której mam olbrzymi sentyment. Cudownie było wrócić do niej po latach :D
25. Tamte dni, tamte noceJoey Graceffa – książka, której trochę się obawiam, bo zbiera bardzo skrajne opinie, ale z drugiej strony jestem jej ciekawa, więc dam jej szanse.
26. Kocham cię bez słówAbbi Glines – dość często sięgam po książki pani Glines, mimo iż nie są to najlepsze romanse jakie czytałam w życiu. Jednak na rozluźnienie w sam raz :)
27. Aż do śmierciJennifer L. Armentrout – bardzo lubię serię „Lux” tej autorki i byłam ciekawa jak poradzi sobie w kryminale. Poradziła sobie średnio, ale więcej napiszę w recenzji.
28. Bez pożegnaniaMia Sheridan – po powieści Sheridan sięgam w ciemno. Nie wszystkie były udane („Bez uczuć”), ale „Bez pożegnania” jest jedną z moich ulubionych. Teraz czekam na „Bez lęku” :)
29. Wszystko przed namiSamantha Young – książka, która mnie zaskoczyła. Poprzednie książki pani Young były dobre, ale nie zachwycające, dlatego i tym razem spodziewałam się czegoś co najwyżej poprawnego, a dostałam naprawdę świetny romans.
30. Dzień 7Kerry Drewery – drugi tom serii „Cela 7”. Całkiem udana. Recenzja wkrótce :)
31. NiedoskonaliDanielle L.  Jensen – prequel do trylogii „Klątwa”. Fani na pewno będą zachwyceni.
32. Martwa jesteś pięknaBelinda Bauer – kryminał, który zaintrygował mnie opisem. Szkoda, że jako czytelnicy od razu wiemy kto jest sprawcą. Zdecydowanie wole razem bohaterem gonić za przestępcą.
33. MarzycielLani Taylor – muszę przyznać, że na początku średnio chciałam przeczytać tę powieść, jednak z czasem zostałam przekonana i dam jej szanse. Mam nadzieję, że nie pożałuje.
34. Papierowa księżniczkaErin Watt – słaba książka z intrygującym zakończeniem. Co jak co, ale pani Watt potrafi skusić czytelnika do kontynuowania serii. Mimo iż mam sporo zastrzeżeń biorę pod uwagę lekturę drugiego tomu, gdy zostanie wydany w Polsce. Gdzie tu logika? ;P
35. Raczej szczęśliwy niż nieAdam Silvera – książka, która wywołała sporo zamieszania zarówno za granicą, jak i w Polsce. Okazała się całkiem ciekawa. Recenzja na pewno wkrótce się pojawi :)
36. Dziesięć poniżej zeraWhitney Barbetti – czekałam na nią dość długo i w końcu jest :D Oczywiście przeczytana zaraz po kupieniu, bo nie mogłam czekać. Naprawdę świetna.
37. Jej wysokość P.Joanne MacGregor – kupiona w jakiejś promocji. Jak zobaczyłam cenę, nie mogłam się oprzeć ;) Książka już przeczytana i była świetna. Recenzja już czeka na opublikowanie :)
38. Zabić SaraiJ.A. Redmerski – po książki pani Redmerski sięgam w ciemno. „Zabić Sarai” okazała się gorsza niż dylogia „Na krawędzi nigdy”, ale całkiem przyjemnie się czytało. Jedynie przeraża mnie ilość tomów, bo jest ich aż 7!
39. Zanim zostaliśmy nieznajomymiRenee Carlino – kolejny romans w kolekcji. Lekka, niezobowiązująca i przyjemna. Cóż poradzę, że lubię takie książki?
40. Tancerze burzyJay Krostoff – „Illuminae” oraz „Nibynoc” już za mną, więc teraz przyszła pora na serię „Wojna lotosowa”. Całe tło fabularne tej książki jest genialne i z pewnością wkrótce będę musiała rozejrzeć się za drugą częścią.
41. Wieża śwituSarah J. Maas – kupiłam chyba z obowiązku ;P Przydałoby się przeczytać przed 6 tomem.
42. Kamienne nieboN.K. Jemisin – trzeci tom serii „Pęknięta ziemia”. Serii, która okazała się wielkim zaskoczeniem 2017 roku. Teraz pora na finał tej historii.
43. Nieznośny ciężar tajemnicSamantha Young – kolejna książka pani Samanthy Young i tym razem kupiona całkowicie w ciemno. Niedługo się za nią zabieram :)

I na tym kończą się moje zdobycze książkowe z ostatnich miesięcy :) Stosik całkiem zacny :D
Czytaliście coś z niego? A może macie chrapkę na którąś z nich?

0 komentarze