Drużyna piłkarska Book TAG

15:17

Hej!
Niedawno zostałam nominowana do świetnego piłkarskiego TAGu przez Justynę z bloga Z miłości do książek – bardzo dziękuję za nominację :*
Uwielbiam piłkę nożną, dlatego nie mogłam się oprzeć i czym prędzej się zabrałam za jego realizację.
TAG polega na wybraniu 16 męskich bohaterów, wypisaniu ich na karteczkach, a następnie losowaniu w celu stworzenia wyjątkowej i niepowtarzalnej drużyny piłkarskiej.
Aby było ciekawiej postanowiłam wybrać ośmiu bohaterów, których lubię (K) i ośmiu, których nie darzę zbytnią sympatią (N). Mam nadzieję, że w przeważającej mierze wylosuję tych pierwszych ;P

Oto kubeczek z losami:
Zaczynajmy!

1.Bramkarz
Hmm… nie za bardzo po mojej myśli ;P Tarver na pewno jest bardzo wysportowany, bo w końcu jest żołnierzem, ale jakoś nie widzę go na pozycji bramkarza. Nie pamiętam jakiego był wzrostu, ale chyba nie należał do najniższych, więc przynajmniej tyle dobrego ;P Muszę przyznać, że nie najlepiej zaczęłam. Obym dalej miała więcej szczęścia...

2.Boczny prawy obrońca
Totalnie mi nie pasuje na pozycję obrońcy. Według mnie jest rasowym napastnikiem. Jest strasznie narwany i myślę, że nie trzeba będzie długo czekać, jak dostanie jakąś kartkę - zapewne czerwoną ;P

3. Boczny lewy obrońca
Coś nie mam szczęścia ;P Uwielbiam Jago, ale wydaje mi się, że sprawdziłby się lepiej na pozycji napastnika, tym bardziej, że nie był zbyt wysoki, a obrońca powinien być słusznej postury... Coś moja drużyna nie zapowiada się najlepiej...

4. Środkowy obrońca 1
Ehhh.... nie przepadam na Tobiasem, ale myślę, że nie jest najgorzej, w końcu był świetnym trenerem Nieustraszonych - potrafił trzymać ich w ryzach, dlatego bez problemu ogarnie sytuację na boisku, w związku z tym powinien sobie poradzić na pozycji obrońcy.

5. Środkowy obrońca 2
W końcu ktoś, kto został znakomicie dobrany. Jest utalentowanym futbolistą. Poza tym jest spokojny oraz zrównoważony i liczę na to, że będzie prawdziwą ostoją drużyny…

6. Boczny prawy pomocnik
Nie zapałałam uczuciem do Brocka, ale mógł on się poszczycić przyjemną, wysportowaną aparycją, jako że podobnie jak Kayden był futbolistą, dlatego jestem przekonana, że sobie poradzi…

7. Boczny lewy pomocnik
Komandos zawsze służył pomocną nierozgadanej Stephanie, która mogła na niego liczyć w każdej sytuacji, dlatego myślę, że świetnie pasuje na tę pozycje ;)

8. Środkowy pomocnik
Arin na pewno jest bardzo zdeterminowany i bez względu na wszystko dąży do celu. Jestem przekonana, że zrobi absolutnie wszystko, aby wygrać każdy mecz :D

9.Boczny prawy napastnik
Jami’ego bardziej widziałabym jako pomocnika, albo obrońcę ze względu na jego wzrost, ale sądzę, że jako napastnik powinien dać radę, bo mimo imponującej aparycji jest zwinny i może uda mu się strzelić gola głową…

10. Boczny lewy napastnik
Kto jak to, ale jestem pewna, że Hardin świetnie poradzi sobie jako napastnik. Silny, zwinny i narwany będzie śmigał skrzydłem boiska i budował finezyjne akcje przed bramką przeciwnika – przynajmniej taką mam nadzieję ;P

8. Środkowy napastnik
Strasznie dużo tych napastników. Widocznie moja drużyna będzie bardzo ofensywna ;) Tutaj padło na Willa, którego w ogóle nie widzę jako napastnika. Ten spokojny, delikatny Will? Nieee…. No chyba, że mnie czymś zaskoczy ;P

Rezerwowi:

Gus – jest uzdolniony artystycznie, genialnie gra na gitarze i śpiewa, ale jest też wspaniale umięśniony, dlatego zapewne jakieś sporty uprawia i jego wyluzowane usposobienie mogłoby sporo wnieść do drużyny, dlatego przykro mi, że się w niej nie znalazł :/
Garrett – strasznie żałuję, że nie wylosowałam Garretta, bo świetny z niego sportowiec. Z tego co pamiętam grał w hokeja, ale na pewno dałby radę w piłce nożnej ;P
Zordon – ufff… w tym przypadku szalenie się cieszę, że nie trafił do podstawowej jedenastki, bo nie da się ukryć, że Zordon nie jest zbyt wysportowany, a do tego miałam wrażenie, że straszny z niego fajtłapa. Zapewne uciekałby od piłki, a nie ją gonił ;P
Maven – nie przepadam za jego osobą, ale muszę przyznać, że zdecydowanie mógłby się sprawdzić i budować jakieś ciekawe i przebiegłe akcję, bo kto jak kto, ale Maven zdecydowanie to potrafi ;) No ale cóż niestety nie udało się go wylosować :/
Michael Realm – nigdy szczególnie za nim nie przepadałam, dlatego cieszę się, że nie został wylosowany ;)

Tak się prezentuje moja jedenastka:

To wszystko moi drodzy :P
Dzisiaj czeka nas mecz reprezentacji Polski!
Trzymam kciuki!

0 komentarze