Podsumowanie miesiąca - SIERPIEŃ 2015

12:57

Oto lista przeczytanych przeze mnie książek w sierpniu:

Przeczytanych książek: 10

  1. Diana Gabaldon - Uwięziona w bursztynie ★★★★★★★✰✰✰
  2. Natsuo Kirino - Ostateczne wyjście ★★★★★★★★✰✰ (recenzja)
  3. Robert J. Szmidt - Szczury Wrocławia: Chaos ★★★★★★★✰✰✰
  4. Rebecca Donovan - Co jeśli... ★★★★★★★✰✰✰ (recenzja)
  5. Brandon Sanderson - Z mgły zrodzony ★★★★★★★★★✰ (recenzja)
  6. Claire North - Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta ★★★★★★✰✰✰✰
  7. George R.R. Martin, Gardner Dozois - Niebezpieczne kobiety ★★★★★★✰✰✰✰ (recenzja)
  8. Rainbow Rowell - Fangirl ★★★★★★★★✰✰ (recenzja)
  9. James Frey - Endgame. Wezwanie ★★★★★★✰✰✰✰ (recenzja)
  10. Gail McHough - Collide ★★★★★✰✰✰✰✰ (recenzja)




Przeczytanych stron 5644
Średnio dziennie: 182
Średnia ocen: 6,9
Z biblioteki: 3
Ebooki: 7


Jestem zadowolona z ilości książek przeczytanych w sierpniu. 182 strony dziennie to naprawdę dobry wynik. Jestem również w trakcie czytania "After. Ocal mnie" Anny Todd, czyli 3 tomu tego cyklu. Aczkolwiek nie wliczam tych stron do tego podsumowania.
Jeśli chodzi o wrześniowy TBR, to nigdy nie robię jakichś konkretnych planów czytelniczych. Wiąże się to głównie z tym, że jestem częstą bywalczynią bibliotek i nigdy do ostatniej chwili nie wiem co uda mi się wypożyczyć. Jednak w tym miesiącu raczej nie udam się do żadnej biblioteki dlatego, że mam zbyt dużo ebooków do nadrobienia. Chciałabym w końcu sięgnąć po "Zakon Mimów" Samanthy Shannon. Poza tym mam w planach skończyć kilka serii. W tym celu muszę przeczytać ostatnie tomy cykli takich jak: "Nocna szkoła" C. J. Daugherty ("Niezłomni") czy "Mroczne umysły" Alexandry Bracken ("Po zmierzchu").
A ile Wam udało się przeczytać w sierpniu? Którą z książek szczególnie moglibyście polecić?

3 komentarze

  1. Bardzo dobry wynik! Ja niestety nie miałam w sierpniu zbyt wiele czasu na czytanie, ale mam nadzieję, że we wrześniu uda mi się to nadrobić.
    Świetny blog, obserwuję ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ja z sierpnia jestem jak najbardziej zadowolona (nie to co z lipca i czterech przeczytanych książek)! Aż jedenaście do tej pory i jeszcze dzisiaj doczytam dwunastą ^^. Twój wynik jest godny pochwały, tyle stron! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Collide", "Fangirl", "Co jeśli", "Pierwszych piętnaście..." - ojej, zazdroszczę, bo ja czaję się jeszcze na wszystkie :D
    Gratuluję wyniku! :D

    OdpowiedzUsuń