LBA #6

10:29


❄ Hej 
Dzisiejszego dnia przychodzę do Was z kolejnym Liebster Blog Award. 
Nominację otrzymałam z bloga Książkowe zacisze za co bardzo dziękuję. 
Zaczynajmy!

1.Skąd pomysł na taką nazwę bloga? 
Szczerze mówiąc nie miałam kompletnie pomysłu na nazwę bloga. Wymyśliłam dużo potencjalnych nazw, ale żadna jakoś szczególnie nie przypadła mi do gustu. W końcu skończyło się na tym, że mój chłopak wymyślił mi nazwę ;P Zapewne miał dość mojego niezdecydowania ;)

2. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie? 
W bardzo wczesnym dzieciństwie chciałam zostać piosenkarką ;) A im byłam starsza to kolejno: aktorką, kasjerką, weterynarzem, projektantką mody, nauczycielką… hmm więcej nie pamiętam ;P

3. Twoja ukochana książka z dzieciństwa to 
Tym razem odpowiem inaczej niż zazwyczaj i ta książką będzie „Kubuś Puchatek”, którego uwielbiałam! Kochałam Kłapouchego całym sercem

4. Czy jest jakaś piosenka, która kojarzy Ci się z jakąś książką? Jeśli tak, to jaka? 
W trakcie czytania „Pułapki uczuć” Colleen Hoover przesłuchiwałam każdą piosenkę, której tytuł się tam znalazł i tym właśnie sposobem stałam się fanką zespołu Avett Brothers. Ilekroć słucham piosenki „Live and Die” kojarzy mi się ona z tą książką. Mogłabym polecić z 50 piosenek tego zespołu. Kocham ich!! I Would Be Sad


5. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? 
Lato! Już nieraz wspominałam, że nie znoszę zimy i niskich temperatur. Pisząc niskich mam na myśli takich poniżej 25 stopni ;P

6. Czytasz w komunikacji miejskiej? 
Rzadko jeżdżę komunikacją miejską. Kilka razy zdarzyło mi się czytać w autobusie, ale niestety zbyt dużo rzeczy mnie rozpraszało i nie mogłam się skupić ;)

7. Skąd pomysł na założenie bloga? 
Chyba stąd, że wśród moich znajomych i rodziny nie ma jakichś ogromnych miłośników książek, a ja bardzo chciałam z kimś o nich porozmawiać oraz podzielić się swoją pasją :)

8. Jakie marzenie z dzieciństwa najbardziej zapamiętałaś? Sprawdziło się? 
Nie miałam jakiś szczególnych czy górnolotnych marzeń w dzieciństwie. Zawsze chciałam zamieszkać w większym mieście - wychowałam się w 8 tyś. miejscowości, gdzie nawet trudno było iść do kina. Mięliśmy jedną salę, ale filmy były wyświetlane z 2-3 miesięcznym opóźnieniem i tylko wybrane, a ja jako ogromna fanka wszelkiej maści filmów boleśnie to przeżywałam :P
To marzenie się spełniło :D

9. Film, który poleciłabyś każdemu to 
Chyba jakieś starsze filmy z Deppem, bo te współczesne to już nie to samo. Mogłabym polecić "Edwarda Nożycorękiego". Większość filmów Deppa do roku 2001 jest godna polecenia + bardzo podobał mi się "Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street" z roku 2007.
Poza tym uwielbiam "Spacer po linie" czyli film biograficzny o Johnnym Cash'u - kocham i polecam wszystkim gorąco 
Zwiastun tego ostatniego:


10. Jak reagujesz na to, jak dostaniesz nietrafiony prezent? 
Od dawna nie dostałam chybionego prezentu, bo jak ktoś nie ma na niego pomysłu, to doskonale wie co mi kupić, żebym była uszczęśliwiona ;) Zresztą nie pamiętam jakoś wyjątkowo nietrafionego upominku, który zapadłby mi w pamięć. To jak na niego reaguję zależy od kogo go dostałam, bo przykładowo nie powiedziałabym cioci, że prezent od niej jest beznadziejny ;P

11. Lubisz adaptacje filmowe książek? 
Oczywiście! Staram się czytać w pierwszej kolejności książkę, a dopiero później oglądać film. Jednak niestety odwrotnie czasami się zdarza, co powoduję, że później trudno mi na nowo wyobrazić sobie postacie - widzę je takie jakie były w filmie - nie znoszę tego :/

Moje pytania (niektóre dość dziwne, ale co tam):
1. Czym jest dla Ciebie przyjaźń?
2. Czy lubisz układać puzzle?
3. Najbardziej wyczekiwania przez Ciebie premiera książkowa roku 2016 to…
4. Gdybyś mogła zmienić swoje imię, zrobiłbyś to? Jeśli tak, to na jakie?
5. Czy są jakieś warzywa, których nie lubisz. Jeśli tak to jakie?
6. Najlepszą książką jaką do tej pory przeczytałaś w 2015 roku jest…
7. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
8. Na co najbardziej zwracasz uwagę poznając nowych ludzi?
9. Gdybyś mogła zmienić jedną cechę w swoim wyglądzie, co by to było?
10. Wygrałaś podróż dookoła świata, ale możesz zatrzymać się w 7 miastach – które byś wybrała?
11. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu?

Nominuję:

Trzymajcie się ciepło – miłego dnia

0 komentarze