Stosik #11

17:17

Witajcie :D
Miałam nie robić wrześniowego podsumowania nabytków, bo byłam przekonana, że będzie ich niewiele, ale postanowiłam sprawdzić ile tego faktycznie się zebrało i okazało się, że całkiem sporo, dlatego oto jestem ;P 
Oto książki, w które zaopatrzyłam się we wrześniu:

Zamówienie internetowe  + wygrana w konkursie  (od lewej):
1.Elantris” Brandon Sanderson – Sanderson to jeden z moich ukochanych pisarzy, dlatego musiałam ją kupić – nie miałam wyjścia ;P Miałam olbrzymie oczekiwania względem tej książki, ale nie rozczarowałam się. Nie mogę uwierzyć, że to debiut autora – ta książka jest boska :D
2. Prawo Mojżesza” Amy Harmon – zachęcona licznymi pochwałami postanowiłam dać jej szansę i okazało się, że był to strzał w dziesiątkę. Wkrótce pojawi się recenzja :)
3. Infekcja” Andrzej Wardziak – jak książka o zombie, to wiadomo, że musi być moja – nie ma innej opcji ;)
4. Ukryta łowczyni” Danielle L. Jensen – drugi tom serii „Klątwa”, którego jestem szalenie ciekawa...
5. Czerwień” Linda Nagata – wygrana w konkursie u Łukasza ze Świata Fantasy :D Czy jeszcze komuś okładka tej książki kojarzy się z grą Mass Effect? Shepard! Taa... wiem dziwna jestem ;P W każdym bądź razie lubię powieści SF, dlatego chętnie ją przeczytam :D

Z biblioteki (Od lewej):
6.  „Dracula” Bram Stocker – muszę przyznać, że ostatnio mam ochotę na takie klimaty (tzn. horrory), dlatego postanowiłam ją zabrać do domku ;P
7. Wyjątkowi” Meg Wolitzer – w tym przypadku przekonał mnie opis – niby nic specjalnego, ale mnie zaciekawił - logiki w tym tyle, co niemiara ;) Zobaczymy co z tego wyniknie :)
8. Cmętarz zwieżąt” Stephen King – nie potrafię określić jak długo polowałam na tę książkę w bibliotece – zawsze były na nią ogromne zamówienia i nie chciało mi się czekać w kolejce. Odwiedzając bibliotekę zawsze sprawdzałam co ciekawego znajduje się na regale z Kingiem i jakie było moje zaskoczenie, kiedy tym razem ją zauważyłam. Nie mogłam uwierzyć w swoje szczęście. Zgarnęłam ją czym prędzej :D My precious!
9 i 10. Pół świata” i „Pół wojny Joe Abercrombie – „Pół świata” już za mną. Lubię tą trylogię (jak do tej pory) – niby nie jest to nic nadzwyczajnego, ale dobrze się czyta. Postanowiłam, że zanim sięgnę po inne serie autorka, to muszę skończyć „Morze Drzazg” – przede mną ostatni tom, którego trochę się obawiam, ale mam nadzieję, że się nie rozczaruję :)
11. Chłopaki Anansiego” Neil Gaiman – niedawno skończyłam czytać „Nigdzibądź”, które ujęło mnie oryginalnością, w związku z tym postanowiłam kontynuować przygodę z autorem.
12.Paragraf 22” Joseph Heller – mocno wychwalana powieść, na którą miałam ochotę od dawna i w końcu postanowiłam, że najwyższa pora się z nią zapoznać :)

E-booki:
13. Przez niego zginę” K.A. Tucker – autorka znana z cyklu „Dziesięć płytkich oddechów” – serii, która była bardzo przyzwoita. „Przez niego zginę” ma być połączeniem kryminału z romansem, co może być bardzo interesujące :)
14. Gus” Kim Holden – strasznie bałam się tej książki, bo jak ja nie znoszę płakać! Niedawno skończyłam i... nie zdradzę nic więcej ;)
15. Bez winy” Mia Sheridan – po świetnej „Bez słów” nie mogłam przejść obojętnie koło kolejnej książki Sheridan.
16. Miedzy wierszami” Tammara Webber – autorka cyklu „Kontury serca”, który bardzo mi się podobał – szczególnie pierwszy tom, dlatego postanowiłam kontynuować przygodę z autorką i sprawdzić inne jej książki.
17 i 18. Dopóki nie zgasną gwiazdy” i „Parch” Piotr Patykierwicz – na pierwszy tom tej serii czaiłam się już od bardzo dawna, ale jakoś cały czas się wahałam – w sumie nie wiem czemu, bo uwielbiam książki postapokaliptyczne :D
19. NOS4A2” Joe Hill – niedawno sięgnęłam po „Rogi” Hilla, która wywołała we mnie bardzo mieszane uczucia. Postanowiłam spróbować jeszcze raz, tym razem z chyba najpopularniejszą książką autora... Liczę na wyśmienitą, nieco straszną lekturę :D
20. Tron z żelaza” Angus Watson – trzeci tom serii „Czas żelaza”. Jestem dopiero po pierwszej części, ale co tam ;P Wiem, ze na pewno przeczytam całą tą trylogię, bo bardzo lubię takie brutalne klimaty nawiązujące do wikingów :)
21. Obłędna szesnastka” Janet Evanovich – uwielbiam Stephanie i jej perypetie, wiec musiałam się zaopatrzyć w najnowszy egzemplarz tej długaśnej serii :D
22. Epidemia” Suzanne Young – nie wiem, który to tom z kolei – chyba 0,6 i mam nadzieję, że ostatni. Nie zrozumcie mnie źle, bardzo lubię tą serię, ale czasami takie ciągnięcie w nieskończoność nie wychodzi na dobre…

I takim sposobem dotarliśmy do samego końca :D
Chciałabym napisać: "nie kupuję nic więcej", ale... no... trochę to niemożliwe, bo wychodzi nowy Sanderson pod koniec października, którego muszę mieć! I kilka innych książek... ale ja jestem słaba ;)
Czytaliście, którąś z wymienionych książek? A może macie na coś szczególną ochotę?

0 komentarze