Kreatywny TAG książkowy

11:52

Hej :D
Postanowiłam odpocząć nieco od recenzji i dodać coś lekkiego na rozluźnienie ;) Nominacje otrzymałam od Julki z BOOKBLOG oraz Wiktora z My BookTown. Dziękuję Wam serdecznie :D Jak widać moje tempo w wykonywaniu TAGów jest zawrotne, bo dwie osoby zdążyły mnie nominować do tego samego TAGu, zanim się sprężyłam i go wykonałam, ale lepiej późno niż wcale ;)
Oto moje odpowiedzi:

1.Książka, w której bohater/bohaterka ma kolorowe włosy.
Reese, główna bohaterka książki „Pięć sposobów na upadek” autorstwa K.A. Tucker, lubiła farbować włosy na ciekawe barwy. Z tego co pamiętam jej fryzura była koloru blond z wiśniowymi końcówkami.

2. Książka, w której bohater/bohaterka potrafi śpiewać lub grać na jakimś instrumencie.
Rodge z „Maybe someday” świetnie radził sobie z gitarą, a Sydney towarzyszyła mu śpiewając.
Theodore ze „Wszystkich jasnych miejsc” pięknie grał na skrzypcach.
Kestrel z „Pojedynku” grała na fortepianie.

3. Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochuje.
Nie ma takich książek zbyt wiele. Pierwsze do głowy przychodzi mi „Światło, którego nie widać”.

4. Książka, która oparta jest na podstawie bajki lub baśni.
Dwór cierni i róż” Sarah J. Maas – książka, która mnie oczarowała. Niezwykła powieść, łącząca w sobie elementy baśni o Pięknej i Bestii.

5. Książka, w której główny bohater/bohaterka jest buntownikiem.
- Tris z trylogii „Niezgodna
- Katniss z trylogii „Igrzyska śmierci
- Day z trylogii „Legenda
- David z trylogii „Mściciele”

6. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma dziwne imię.
Nigdy nie wiedziałam jak czytać imię bohatera książki „Wirus”, które brzmiało Ephraim. Wiem, że jest to biblijne imię, ale zawsze, kiedy na nie trafiałam, to się zacinałam ;)

7. Książka o skomplikowanym tytule.
Zawiesiłam się ;) Nie wiem czy skomplikowane, ale na pewno nietypowe tytuły mają książki: „Peryferal”, „Silmarillion”, ale chyba zwycięzcą jest „Zwierzoczłekoupiór” ;)
Żadnej z nich nie czytałam, ale kto wie, może kiedyś się skuszę ;)

8.Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.
- „Armada”
- „W ramionach gwiazd”
- „Hyperion”

9.Książka, po której postanowiłeś zmienić się na lepsze.
Mmm… trudno powiedzieć(napisać). Nie wiem czy były takie powieści, które zmieniły mnie na lepsze, ale na pewno sporo było takich książek, które skłoniły mnie do refleksji, np.: ostatnio czytane przeze mnie „Czasomierze”, a poza tym: „Futu.re”, „Przedrzeźniacz”, „Ostateczne wyjście”, „Prawie jak gwiazda rocka” i wiele, wiele więcej, ale myślę, że na początek tyle wystarczy ;)

10. Nominacje, jednak inne niż wszystkie. Liczba osób nominowanych do TAGu musi być wielokrotnością liczby dwa.
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli odpowiecie na moją nominację :D

Mam nadzieję, że TAG Wam się podobał :)
Życzę Wam zaczytanego piątku i weekendu!

0 komentarze