KONKURS!

10:15


Witajcie!
Niedawno na blogu została przekroczona liczba 100 obserwatorów, za co przeogromnie Wam dziękuję ❤ związku z tym wydarzeniem, postanowiłam zorganizować dla Was mały konkurs. Jest to mój pierwszy konkurs - nigdy wcześniej żadnego nie organizowałam, dlatego mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze ;)

DO WYGRANIA: 
"Dziewczyna z pociągu"  moja recenzja
Autor: Paula Hawkins
Wydawnictwo: Świat Książki
Stron: 328
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Opis z okładki:
Rachel każdego ranka dojeżdża do pracy tym samym pociągiem. Wie, że pociąg zawsze zatrzymuje się przed tym samym semaforem, dokładnie naprzeciwko szeregu domów.
Zaczyna się jej nawet wydawać, że zna ludzi, którzy mieszkają w jednym z nich. Uważa, że prowadzą doskonałe życie. Gdyby tylko mogła być tak szczęśliwa jak oni.
I nagle widzi coś wstrząsającego. Widzi tylko przez chwilę, bo pociąg rusza, ale to wystarcza.
Wszystko się zmienia. Rachel ma teraz okazję stać się częścią życia ludzi, których widywała jedynie z daleka. Teraz się przekonają, że jest kimś więcej niż tylko dziewczyną z pociągu.

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga houseofreaders.blogspot.com.
2. Nagrodą w konkursie jest egzemplarz książki "Dziewczyna z pociągu" autorstwa Pauli Hawkins. Egzemplarz ten jest przeczytany przeze mnie, ale jest w stanie idealnym.
3. Aby wziąć udział należy:
- posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski,
- zgłosić się w komentarzu,
- podać swój adres e-mail,
- być publicznym obserwatorem bloga houseofreaders.blogspot.com,
- umieścić baner konkursowy na swoim blogu lub google+
4. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego, tj. 8.01.2016, a zakończy się dnia 29.01.2016 o godzinie 23:59. Zgłoszenia, które pojawią się później nie będą brane pod uwagę.
5. Konkurs zostanie rozstrzygnięty tylko wtedy, gdy zgłosi się minimum 10 osób. 
6. Każdej osobie przysługuję jeden los. Każdy ma równe szanse.
7. Zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie. Wygrywa jedna osoba.
8. Wyniki zostaną ogłoszone do 4 dni od zakończenia konkursu.
9. Z wylosowaną osobą skontaktuje poprzez e-mail.
10. Zwycięzca ma 4 dni na wysłanie adresu do wysyłki wygranej książki. Jeśli tego nie zrobi zostanie wyłoniony nowy zwycięzca. 
11. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodę na regulamin.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późn. zm.).

Przykładowe zgłoszenie:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Mój e-mail:
Baner: (link do miejsca, gdzie znajduję się baner)

BANER:

Zachęcam do udziału!
POWODZENIA!

0 komentarze