Podsumowanie 2015 roku

11:48


Witajcie 
Rok 2015 już za nami. Nie mogę uwierzyć w jakim zawrotnym tempie minął. Zastanawiałam się czy zrobić w ogóle takie podsumowanie, ale spotkałam się z nimi na kilku blogach i muszę przyznać, że mi się spodobało. 
Nie przedłużając dłużej, przedstawiam Wam listę przeczytanych przeze mnie książek:

W 2015 roku udało mi się przeczytać 124 książki. Wynik ten jest dużo gorszy niż rok temu, ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona :D 
Łączna liczba stron: 56 876
Dominującym gatunkiem było New Adult, a strasznie zaniedbałam kryminały, które uwielbiam i w 2014 roku przeczytałam ich naprawdę sporo, a w tym zostały przeze mnie mocno pominięte :/
Poniżej mała klasyfikacja książek według gatunku oraz kraju pochodzenia autora:

Kraj pochodzenia:
Gatunek:
USA – 76
Wielka Brytania – 19
Polska – 7
Japonia – 4
Francja – 3
Niemcy – 3
Rosja – 2
Kanada – 2
Włochy – 2
Hiszpania – 2
Szwecja – 2
Austria – 1
Australia – 1
Romanse/ NA – 38
Młodzieżowe – 35
Fantastyka/Sci-fi – 27
Thrillery/ Kryminały /Sensacyjne – 13
Obyczajowe – 7
Historyczne – 3
Antologia - 1



Moje top 10 najlepszych książek 2015 roku (kolejność przypadkowa):

Na koniec zestawienie serii, które udało mi się zakończyć w 2015 roku oraz te które rozpoczęłam. Muszę przyznać, że trochę się tego nazbierało.


Rozpoczęte serie:
Zakończone serie:
1.
– przeczytanych tomów: 1/7
Robert Muchamore – CHERUB
2.
 – przeczytanych tomów: 1/3
Cora Carmack – Coś do stracenia

3.
Stieg Larsson – Millennium
– przeczytanych tomów: 2/3
Manel Loureiro – Apokalipsa Z
     4.
Philippa Gregory – Wojny kuzynów
– przeczytanych tomów: 1/6
Anna Todd – After
5.
Andrew Fukuda – Polowanie
– przeczytanych tomów: 1/3
Harlan Coben- Myrion Bolitar
6.
Olga Rudnicka – Natalii 5
– przeczytanych tomów: 1/3
Rebecca Donovan – Oddechy
7.
Colleen Hoover – Maybe
– przeczytanych tomów: 1/2
8.
Trudi Canavan – Trylogia zdrajcy
– przeczytanych tomów: 1/3
Michelle Hodkin – Mara Dyer
9.
Siergiej Łukjanienko – Patrole
– przeczytanych tomów: 2/6
Nina Reichter – Ostatnia spowiedź
10.
Diana Gabaldon – Obca
– przeczytanych tomów: 2/8
Eva Völler – Poza czasem
11.
Julie Kagawa – Talon
– przeczytanych tomów: 1/5
Liz Braswell – Dziewięć żyć Chloe King
12.
Brandon Sanderson – Mściciele
– przeczytanych tomów: 1/3
Cecilia Randall – Hyperversum
  13.
Brandon Sanderson – Ostatnie Imperium
 – przeczytanych tomów: 1/7
Haruki Murakami – 1Q84
14.
Ransom Riggs – Pani Peregrine
 – Przeczytanych tomów: 2/3
Rachel Van Dyken – Zatraceni
15.
Paullina Simons – Jeździec miedziany
– przeczytanych tomów: 1/3
Carina Bartsch – Lato koloru wiśni
16.
Sarah J. Maas – Szklany tron
– przeczytanych tomów: 2/6
Gayle Forman – Ten jeden dzień
17.
James Frey – Endgame
– przeczytanych tomów: 2/3
18.
Robert J. Szmidt – Szczury Wrocławia
– przeczytanych tomów: 1/?
Gail McHugh – Collide
19.
Justin Cronin – Trylogia przejścia
– przeczytanych tomów: 2/3
C.J. Daugherty – Wybrani
20.
Remigiusz Mróz – Parabellum
– przeczytanych tomów: 1/3
Alexandra Bracken – Mroczne umysły
21.
James Dashner – Doktryna śmiertelności
– przeczytanych tomów: 1/3

22.
Sabaa Tahir – An Ember in the Ashes
– przeczytanych tomów: 1/?

23.
Maurice Druon – Królowie przeklęci
– przeczytanych tomów: 1/3

24.
Marta Kisiel – Dożywocie
– przeczytanych tomów: 1/?

25.
Pierce Brown – Red Rising
– przeczytanych tomów: 1/3


To by było na tyle :D
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony rok - a dokładnie te kilka miesięcy. Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną również w 2016 i razem będziemy odkrywać cudowny świat literatury.  Strasznie ckliwie to brzmi, ale co tam :D
Niedługo na blogu pojawi się recenzja "Światła, którego nie widać" oraz lista "100 książek, które chce przeczytać", która już raz się na moim blogu pojawiła, ale sporo się w niej zmieniło i postanowiłam ją odświeżyć wraz z nowym rokiem :)
Zaczytanego weekendu 

0 komentarze