Harry Potter Characters Book TAG

10:42

Hej 
Pora na kolejny TAG, do którego nominację dostałam dość dawno temu z bloga Aleja czytelnika, za co gorąco dziękuję :D
A co tam, że nie czytałam Harry'ego Pottera – w końcu odpowiedzi mają dotyczyć innych książek ;P
Na pytania w nim zawarte było mi strasznie ciężko odpowiedzieć – są niesamowicie trudne, ale na szczęście po wielu przemyśleniach w końcu się udało :D

Pierwsze co mi przychodzi do głowy, to jest Cealena ze „Szklanego tronu”, ale wiem że już się pojawiała w tym pytaniu jako odpowiedź, dlatego podam Bradina z „Ostatniej spowiedzi” – czyli przystojnego lidera zespołu rockowego, którego ubóstwiają wszystkie kobiety w całej Europie ;)
Przypominała mi się jeszcze książka: "Miłość bez scenariusza" Tiny Reber i romantyczna historia gwiazdora filmowego Ryan'a, który uciekając przed gąszczem fanek znajduję miłość swojego życia ;)

Jeśli astronomia też się wlicza, to do tej kategorii pasowałby mi Brian z „Oddam ci słońce” Jandy Nelson, który uwielbiał obserwować gwiazdy przez teleskop, zbierać meteoryty i wszystko inne co kojarzy się z kosmosem ;)

Bohater książki „Kim jesteś, Sky?” Joss Stirling, Zed ma wielką rodzinę – samych braci, ale nie pamiętam ilu ich było. Każda kolejna książka z cyklu o braciach Benedictach traktuję o kolejnym z nich.

Do tej kategorii nie potrafię nikogo przydzielić. Mam pustkę w głowie :/

Trudno tu napisać cokolwiek niespoilerując ;P Pierwszy do głowy przychodzi mi postać z „Czerwonej królowej” Victorii Aveyard. Według głównej bohaterki Mare był on zepsutym do szpiku kości Srebrnym, ale okazało się odwrotnie. Mam na myśli tutaj Cal’a.
Chociaż do tej kategorii bardziej pasuje Warner z „Dotyku Julii” Mafi albo Wielki Mistrz Akkarin z „Trylogii Czarnego Maga” Trudi Canavan.

To pytanie jest strasznie trudne i chyba pójdę na łatwiznę odpowiadając, że Mark Watney z „Marsjanina” Andy'ego Weir'a - czyli jak jego umiejętności i wiedza uratowały mu życie na Marsie ;P

Kolejne pytanie, które stwarza mi wiele trudności. Oczywiście pierwsze imię jakie przychodzi mi do głowy brzmi Valentine z „Darów anioła”, chciałabym podać kogoś innego, ale niestety nie mam żadnego pomysłu :/

Takich bohaterów jest od groma. Chociażby tytułowy „Stalowe Serce” od Brandona Sandersona, który posiada władze absolutną i uważa się za niezniszczalnego. 
Jeszcze idealnie pasuje do tej kategorii Evangeline z "Czerwonej królowej", która działała mi na nerwy.

Wiele jest książek, w których mamy wiernych oddanych przyjaciół. Zaszaleję i wymienię kilku ;P
- Winsdor Horne Lockwood z cyklu Harlana Cobena– oddany parabatai Myriona Bolitara, na którego może liczyć w kryzysowych sytuacjach;
- Daniel – najlepszy przyjaciel Ian’a z „HyperversumCecilii Randall;
- Cery – przyjaciel Sonei z „Trylogii Czarnego Maga” Trudi Canavan;

Znowu SPOILER dla osób, które nie czytały trylogii „Mroczne umysły”Alexandry Bracken – mam namyśli Clancy’ego, który zdradził główną bohaterkę i jej przyjaciół, aby osiągnąć własne cele.

Znów Brandon Sanderson i „Stalowe Serce”, ale tym razem mam na myśli Profesora czyli przywódcę Mścicieli, którego podziwiają wszyscy członkowie tej grupy.

Nie wiem co rozumieć przez „typową kobietę” ;) Takie delikatne, nazwijmy to „typowe kobiety” miałam okazje poznać w książkach Eve Edwards. W pierwszym tomie „Alchemia miłości” była to Ellie. 

Z tym pytaniem miałam straszny problem. Mój mózg już paruje od tego zastanawiania się :P Do tej kategorii przydzielę Travisa z „Pięknej katastrofy” Jamie McGiure. Nie wiem czy pasuje, ale w końcu był bokserem i narażał swoje zdrowie walcząc na ringu.

Trudno wymienić tylko jedną. Nie potrafię tego zrobić, dlatego zaszaleję i wymienię kilka ;P
- Ridge i Sydney z „Maybe Someday” Colleen Hoover;
- Julia i Warner z „Daru JuliiTahereh Mafi;
- Arin i Kestrel z "Pojedynku" Marie Rutkoski;
- Emely i Elyas z "Lato koloru wiśni" Carina Bartsch;

Uff… muszę przyznać, że TAG ten sprawił mi wiele trudności.
Nominuję wszystkich, którym TAG się spodobał oraz każdego fana HP, który nie miał jeszcze okazji go wykonać!
Trzymajcie się cieplutko 

0 komentarze