STOSIK #16

16:23

Witajcie! 
Książków nigdy za wiele, dlatego przychodzę do Was z czerwcowym stosikiem :)
Cały stos składa się z książek wygranych w konkursie, otrzymanych od wydawnictwa i kupionych przeze mnie, bo niedawno miałam urodzinki i uznałam, że sprawie sobie książkowy prezent ;)
Nie przedłużając dłużej zapraszam Was na Book Haul!

Zakupy internetowe i inne
1. Dzieci gniewu” Paul Grossman – książka wygrana w konkursie u Łukasza ze Świata Fantasy :D Ostatnio bardzo mało kryminałów/thrillerów czytam, ale na pewno kiedyś przyjdzie czas na tę powieść.
2. Prawdodziejka” Susan Dennard – j.w. nie wiem czy macie tak, że czasami jednocześnie odpycha i przyciąga  Was do jakiejś powieści. Ja właśnie tak miałam z "Prawdodziejką". Często zastanawiałam się "kupić, czy nie kupić?". Na szczęście mój problem został rozwiązany ;) Pewnie w najbliższym czasie jej nie przeczytam, ale będzie spokojnie czekała na swoją kolej :)
3.Pył Ziemi” Rafał Cichowski – j.w. książka, którą bardzo chciałam przeczytać, gdy zobaczyłam zapowiedź. Obecnie zbiera zróżnicowane opnie, ale myślę, że nie ma co się sugerować i trzeba będzie wyrobić własne zdanie.
4.Barnim. Ogień” Bernard Berg – j.w. to jedyna powieść z tego wygranego stosu, o której wcześniej nic nie słyszałam. Doczytałam, że jest to kryminał. Zapowiada się całkiem, całkiem więc na pewno kiedyś przeczytam.
5.Golem” Gustav Meyrink – j.w. klasyka powieści grozy, którą warto znać, dlatego bardzo się cieszę, że zawitała na moją półkę.
6. Ostrze zdrajcy” Sebastien de Castell – egzemplarz od wydawnictwa Insignis. Świetna rozrywkowa powieść fantasy. Mam nadzieję, że nie przyjdzie mi długo czekać na kontynuację, a póki co moja opinia na blogu pojawi się za kilka dni ;)
7. Czas zmierzchu” Dmitry Glukhovsky – j.w. książki tego pana wyjątkowo mnie przyciągają, więc nie mogłam odmówić i tej :D
8. Metro 2034” Dmitry Glukhovsky – j.w. pierwszy tom tej serii był fenomenalny i nie ma zmiłuj, muszę przeczytać drugą część. Wiem, że nie będzie tu Artema i trochę to przykre - zapewne ciężko będzie się przyzwyczaić, ale wierzę, że będzie dobrze :)
9. Głębia Challengera” Neal Shusterman – książka o chłopcu chorym na schizofrenię. Wydaje mi się, że będzie to bardzo dziwna i oryginalna powieść, a ja takie uwielbiam, dlatego w ostatniej chwili dorzucałam ją do koszyka podczas zakupów internetowych ;)
10. Kości skryby” Brandon Sanderson – nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła powieści Sandersona ;) Pierwszy tom był naprawdę zabawny i pełen przygód, dlatego z chęcią sięgnę po drugą część.
11. Zgromadzenie cieni” V.E. Schwab – kontynuacja „Mroźniejszego odcienia magii”.  Pierwszy tom nie zrobił na mnie piorunującego wrażenia, ale był na tyle dobry, że jestem ciekawa, jak rozwinie się akcja.
12. Miasto schodów” Robert Jackson Bennett – na tę powieść czekałam od bardzo dawna, a do tego polska premiera była ciągle przesuwana, ale w końcu ją mam i na pewno przeczytam w lipcu :D
13.Zimowy Monarcha” Bernard Cornwell – rzadko sięgam po powieści historyczne, ale ta wyjątkowo mnie zaciekawiła.

Ebooki
14. „Boski ogień” Brian Staveley – kontynuacja „Mieczy cesarza”. Pierwszy tom przeczytałam niedawno i zwyczajnie uznałam, że bardzo chętnie poznam dalsze losy bohaterów.
15. „Wrota obelisków” N.K. Jemisin – kontynuacja „Piątej Pory Roku”.
16. „Woda, która niesie cisze” Brittainy C. Cherry – kolejna powieść Cherry do kolekcji ;) Według mnie najlepszy tom serii Żywioły. <recenzja>
17. „Wszystko, co w tobie kocham” Samantha Young – drugi tom serii „Hart’s Boardwalk”, który podobał mi się troszkę bardziej od pierwszego. Wkrótce pojawi się recenzja :)
18. „Odległość między tobą a mną” Jeniffer E. Smith – lekka młodzieżówka idealna na lato. Nic nadzwyczajnego, powieść na jeden raz, ale da się przeczytać. Też już za mną. Opinia z pewnością kiedyś zawita na bloga ;)
19. „Słońce też jest gwiazdą” Nicola Yoon – poprzednia książka autorki, czyli „Ponad wszystko” nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia, ale uznałam, że dam Yoon druga szansę, tym bardziej, że opis mnie zaintrygował.
20. „Problem trzech ciał” Cixin Liu – tę książkę chciałam przeczytać od dawien dawna, ale nie było jej w Polsce, a później kiedy nadeszła premiera w ogóle tego nie zauważyłam. Cała ja ;P Znalazłam ebooka w przyzwoitej cenie, więc nawet się nie zastanawiałam.
21. „Pochodnia w mroku” Sabaa Tahir – długo wyczekiwana kontynuacja „Imperium ognia”.  Z całego stosu chyba ta książka cieszy mnie najbardziej i wydaje mi się, że nie wytrzymam za długo i będę musiała przeczytać ją jak najszybciej :D
22. „Wymyśliłam cię” Francesca Zappia – kolejna książka traktująca o zaburzeniach psychicznych. Lubię taką tematykę, dlatego nie mogłam się oprzeć.

Będzie co czytać :D
Widzicie coś dla siebie? A może coś czytaliście i polecacie lub odradzacie? 
I koniecznie dajcie znać, co do Was przywędrowało w ostatnim czasie, bo stosików nigdy dość :D
Pozdrowionka i do zaczytania wkrótce!

0 komentarze