Celebrity Book TAG

19:03

Witajcie
Dzisiaj postanowiłam dodać jakiegoś lekkiego posta na rozluźnienie ;) Niedawno dostałam nominację z bloga Z Książką w kieszeni (dziękuję!) do świetnego TAGu i postanowiłam jak najszybciej go wykonać :D
Nie przedłużając, zapraszam Was na moje odpowiedzi:

1.Emma Watson - książka z piękną kiss-ass bohaterką.
Pierwsza do głowy przychodzi mi Celaena ze „Szklanego tronu”, ale to chyba zbyt oczywista odpowiedz, dlatego zaszaleje i podam kogoś jeszcze, mianowicie Vin z „Z mgły zrodzonego”. Jej zdolności są spektakularne i mało kto może się z nią równać :)

2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem.
Chciałabym wymienić tu kilka typów. Łamacza damskich serc Rusha z „O krok za daleko” Abbi Glines. Słodkiego jak jego babeczki Cama z „Zaczekaj na mnie” J. Lynn. Jednak moim osobistym faworytem zawsze pozostanie Jamie z „Obcej” :D Mężczyzna, który łączy w sobie wiele cech. Świetnie zbudowany, zabawny, słodki, czuły i brutalny jednocześnie ;)

3. Brangelina (Angelia Jolie i Brad Pitt) - książka z najlepszą parą. 
Nie potrafię podać jednej, dlatego wymienię kilka, które szczególnie zapadły mi w pamięć:
- Sydney i Ridge z „Maybe someday” Colleen Hoover;
- Arin i Kestrel z serii „Niezwyciężona” Marie Rutkoski;
- Stephanie i Joe z serii „Stephanie Plum” Janet Evanovich – NIE dla Komandosa!
- Claire i Jamie z serii „Obca” Diany Gabaldon;

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego uwielbiasz.
Raczej takiego nie ma. Ostatnio bardzo spodobała mi się powieść Katarzyny Bereniki Miszczuk „Szeptucha”, ale po jednym tytule nie mogę napisać, że uwielbiam autorkę, ale zapowiada się bardzo przyzwoicie :)
Poza tym moje spotkanie z Elle Kennedy było bardzo udane i mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję czytać powieści tej autorki :)

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka.
Rzadko czytam krótkie książki, więc tutaj będę musiała się posilić jakimiś lekturami. Mogę podać dwie, które wyjątkowo mi się podobały: „Mały książę” oraz „Folwark zwierzęcy”.


6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka.
W ścisłej czołówce ulubionych grubasków znajdują się „Droga królów” Sandersona, „Gra o tron” Martina i kolejne części również. Poza tym bardzo podobały mi się „Futu.re” Glukhovsky’ego oraz „Królowie przeklęci” Druon’a.

7. Leonardo DiCaprio - książka z najsmutniejszą śmiercią.
Takich książek było od groma. Zapewne podanie niektórych tytułów, to takie małe spoilery, więc ostrzegam ;) Smutna śmierć miała miejsce między innymi w: „Złodziejce książek”, „Świetle, którego nie widać”, „Ostatniej piosence”, „Tylko ty”, „Wszystkich jasnych miejscach”, „Ostatniej spowiedzi”. Mam wymieniać dalej? Chyba jednak wystarczy ;)

8. Kristen Stewart - najnudniejsza książka.
Chyba mam to szczęście, że rzadko która powieść mnie wyjątkowo nudziła, ale był jeden szczególny wyjątek: „Piękny drań” – w tej książce dosłownie nic się nie działo.





9. Ian Somerhalder i jego kot - najsłodsza książka.
Trochę przesłodzona była powieść Rachel van Dyken „Utrata”. Książka bardzo mi się podobała, ale wątek miłosny to istny cukier :)





10. Jennifer Lawrence - idealna książka bądź seria
Moje ulubione serie: „Archiwum burzowego światła” Sandersona, „Ostatnie Imperium” Sandersona, „Szklany tron” Maas, „Pieśń lodu i ognia” Martina.
Jednotomowe powieści: „Oddam ci słońce” Jandy Nelson, „Terror” Dana Simmonsa, „Dziwne losy Jane Eyre” Charlotte Bronte.


Nie chcę nominować nikogo na siłę, ale jeśli komuś spodobał się ten TAG, to niech czuję się nominowany ;)

Zaczytanego!

0 komentarze