Stosik #4

11:04


Hej wszystkim 
Zapraszam Was na listopadowy stosik.
Wszystkie powieści, oprócz dwóch (Inne zasady lata, Szepty dzieci mgły) zostały zakupione w księgarni internetowej nieprzeczytane.pl. 
Naciskając na tytuł przeniesie Was do Lubimy Czytać.

Od góry:

1. Diabli nadali Olga Rudnicka - chyba nie muszę nikomu przedstawiać tej książki. Od czasu kiedy się ukazała jest o niej niesamowicie głośno, dlatego nie mogłam się oprzeć i musiałam ją kupić.
2. Zanim zasnę S. J. Watson - czytałam kilka recenzji tej powieści i fabuła bardzo mnie zaintrygowała. Wydaje mi się, że będzie to kryminał psychologiczny, a ja takie uwielbiam.
3. Kolekcjoner oczu Sebastian Fitzek - na tę książkę polowałam od bardzo długiego czasu. Wcześniej miałam przyjemność zapoznać się z autorem. Czytałam dwie jego powieści Odłamek oraz Terapię. Bardzo lubię jego książki – są strasznie zaskakujące. Określiłabym je mianem psychologiczno-sensacyjnych.
4. Pasjonat oczu Sebastian Fitzek - drugi tom Kolekcjonera oczu.
5. Stacja jedenaście Emily St. John Mandel - na tę książkę natknęłam się przypadkiem odwiedzając jakiś wpis o nowościach wydawniczych listopada i jak przeczytałam opis to przepadłam. Nie potrafię się oprzeć książkom post-apokaliptycznym. Tytuł ten ma na swoim koncie wiele nagród i zapowiada się niesamowicie. Chyba to będzie pierwsza powieść z tego stosika, po którą sięgnę :)
6. Inne zasady lata Benjamin Alire Saenz – kolejna książka, na która czaiłam się od dawna i w końcu udało się kupić za śmieszną cenę 7 zł w księgarni „Tak czytam” na ul. Oławskiej we Wrocławiu.
7. Park Jurajski Michael Crichton – powieść tą usuwałam wielokrotnie z koszyka robiąc zakupy książkowe we wcześniejszych miesiącach. Tym razem tego nie zrobiłam z czego bardzo się cieszę :D
8. Czas żelaza Angus Watson – uwielbiam tego typu fantastykę (kojarzy mi się z Joe Abercrombie), dlatego nie mogłam się oprzeć.
9. Szepty dzieci mgły Trudi Canavan – jedyna książka z Biedronki jaką udało mi się zakupić. Lubię powieści tej autorki dlatego się skusiłam.
10.   Północ i południe Elizabeth Gaskell – niedawno postanowiłam nadrobić zaległości w klasykach i przy większych zakupach internetowych dorzucać do koszyka co najmniej jeden tytuł z tej kategorii. Na pierwszy ogień postanowiłam kupić Północ i południe i dwie poniższe powieści - wybór był strasznie trudny. Poza tym cykl Angielski ogród jest piękny
11. Dziwne losy Jane Eyre Charlotte Bronte – j.w.
12. Trzej muszkieterowie Aleksander Dumas – klasyk w nieco innym klimacie od powyższych ;)
13. Stwórca Scott McCloud – książka, a raczej komiks, z którego zakupu jestem najbardziej zadowolona. Zapowiada się niesamowicie i ilustracje są obłędne.
14. Wszyscy na Zanzibarze John Brunner – wiele powieści z serii Artefakty mnie zaciekawiło, ale w pierwszej kolejności postanowiłam kupić niepokojącą powieść traktującą o przeludnieniu na Ziemi - fabuła jest naprawdę nurtująca. Jednak na pewno na tym tytule nie poprzestanę, bo wiele książek z tej serii zwróciło moją uwagę.

Moja biblioteczka powiększyła się również o kilka książek elektronicznych. Nie wszystkie zostały zakupione w listopadzie, ale wcześniej Wam ich nie pokazałam, dlatego postanowiłam to nadrobić. 

15.  Endgame. Klucz niebios James Frey, Nils Johnson-Shelton (recenzja)
16. Wodny nóż Paolo Bacigalupi  - miałam okazję przeczytać Nakręcaną dziewczynę tego autora i bardzo mi się spodobała. Poza tym jest to dystopia o świecie w którym panuję susza – mi taki opis w zupełności wystarcza :)
17. W sieci umysłów James Dashner – przedwczoraj skończyłam czytać i… na razie nic nie zdradzę ;)
18. Red Rising. Złota krew Pierce Brown – mam wrażenie, że stos ten jest zdominowany przez dystopie - ale co tam ;P Serię Red Rising nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Czaiłam się na tą powieść od bardzo dawna. W końcu doczekałam się nowego wydania i zastanawiałam się nad formą papierową, ale znowu wygrała moja praktyczna strona.
19. Anioł Burz Trudni Canavan –  po Złodziejskiej magii musiałam kupić kolejny tom – nie miałam wyjścia ;P
20. Ember in the Ashes. Imperium ognia Sabaa Tahir – muszę przyznać, że jest to chyba najbardziej wyczekiwana przeze mnie premiera tego roku, aż dziw że jeszcze się na nią nie rzuciłam :)
21. Dożywocie Marta Kisiel – zastanawiałam się czy nie zakupić tej książki w formie papierowej, ale musiałam się opamiętać, bo nie mam gdzie trzymać tych wszystkich książek, dlatego ostatecznie padło na ebooka.
22. Kasacja Remigiusz Mróz – postanowiłam kontynuować swoją przygodę z Remigiuszem Mrozem właśnie tą powieścią. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu :D

Udało się - dobrnęliśmy do końca :)
Czy macie ochotę na któraś z tych pozycji?
Piszcie, co czytaliście i co polecacie.
To wszystko na dzisiaj. Bardzo Wam dziękuję za uwagę. 
Życzę udanego dnia 

0 komentarze