Podsumowanie miesiąca - MAJ 2015

13:15

Zapraszam na moje majowe posumowanie miesiąca:


Przeczytane książki: 8

  1. Olga Rudnicka - Natalii 5 ★★★★★✰✰
  2. Cecilia Randall - Hyperwersum 2: Sokół i Lew ★★★★★✰✰
  3. Joe Abercrombie - Bohaterowie ★★★★★
  4. Colleen Hoover - Maybe Somday ★★★★★
  5. Jojo Moyes - Zanim się pojawiłeś ★★★★★  (recenzja)
  6. Trudi Canavan - Misja Ambasadora ★★★★★✰✰
  7. Haruki Murakami - 1Q84 t.1 ★★★★★✰✰ (recenzja)
  8. Stieg Larsson - Dziewczyna, która igrała z ogniem ★★★★★✰✰

Przeczytanych stron: 4707
Średnio dziennie: 152
Średnia ocen: 6,5
Z biblioteki: 7
Ebooki: 1

W maju wszystkie książki były naprawdę dobre. Nie było takiej, która by mi się bardzo nie spodobała. Jeśli chodzi o liczbę przeczytanych powieści, jestem zadowolona, tym bardziej, że wiele z nich była dość gruba ;) A ile Wam udało się przeczytać w maju? 
Pozdrawiam.

1 komentarze

  1. Ja w tym miesiącu przeczytałam piętnaście książek, z czego jestem strasznie dumna i szczęśliwa, w porównaniu z marnym wynikiem z lipca. Niestety wiem, że w związku ze zbliżającym się rokiem szkolnym będę miała o wiele mniej czasu, dlatego na razie cieszę się czytaniem i mam nadzieję, że jednak pośród nauki znajdę czas na lekturę. Pozdrawiam i zapraszam na pattbooks.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń