STOSIK #15

16:39

Witajcie
Przyszła pora nad coś, co chyba każdy książkoholik kocha najbardziej, czyli stosik! Są to nabytki z kwietnia i maja – ale głównie z maja + jeden ebook, który kupiłam bodajże w marcu, ale gdzieś mi się zapodział i nie pokazała Wam go we wcześniejszym Book Haul’u. 
Jesteście ciekawi co kupiłam? 
Zapraszam!

Zakupy internetowe i inne
1. Losy Tearlingu” Erika Johansen – ostatni tom „Królowej Tearlingu”, który już za mną i… WOW!
2. Cela” Jonas Winner – thriller psychologiczny, który zaciekawił mnie opisem. Poza tym trafiłam na kilka zachęcających opinii i uznałam, że z chęcią się zapoznam :D
3. Cela 7” Kerry Drewery – dystopia, która zaintrygowała mnie pomysłem na fabułę.
4. Ostatnia więź” Brian Staveley – książka wygrana w konkursie w Maglu kulturalnym :D Jest to 3 tom trylogii „Kronika nieciosanego tronu”. Dwóch pierwszych jeszcze nie znam, ale się nadrobi ;)
5. The Call. Wezwanie” Pedar O Guilin – wymiana na Lubimy Czytać. Następna powieść w klimatach dystopii ;) Czytałam, że jest klimatyczna, brutalna i oryginalna, czyli zapowiada się super ;P
6. Calamity” Brandon Sanderson – ostatni tom trylogii „Mściciele”. Trochę się obawiam tego finału, bo czytałam różne opinie, ale to Sanderson, więc wierzę, że będzie dobrze :D
7. Dzikie serca” Suzanne Young – jako, że bardzo lubię serię „Program” Suzanne Young, to uznałam, że chętnie poznam coś nowego jej autorstwa :)
8. Tysiąc odłamków ciebie” Claudia Gray – książka, na której premierę czekałam od niepamiętnych czasów… czyli od ponad dwóch lat. I jest! Okładka jest przecudowna! Miejmy nadzieję, że treść też będzie piękna ;)
9. Ściana burz” Ken Liu – długo wyczekiwana kontynuacja „Królów Dary”. Czytałam, że lepsza od pierwszego tomu - z pewnością wkrótce to sprawdzę :D

Ebooki
10. „Diabolika” S.J. Kincaid – ebook zakupiony jeszcze w marcu, ale gdzieś mi się zapodział i zapomniałam o nim wspomnieć we wcześniejszym stosiku. Na początku, czyli zaraz po polskiej premierze nie miałam ochoty jej czytać, ale po licznych pozytywnych opiniach zostałam przekonana ;)
11. „Co przyniesie wieczność” Jennifer L. Armentrout – książka o trudnym dzieciństwie, dojrzewaniu, przyjaźni, miłości i przełamywaniu własnych słabości. Bardzo mi się podobała i niedługo podzielę się z Wami moją opinią :)
12. „Miecze cesarza” Brian Staveley – pierwszy tom serii „Kronika nieciosanego tronu”, bo jak jest trzeci, to i musi być pierwszy ;) Lubię tego typu książki, opis i recenzje bardzo mnie zaciekawiły, więc zobaczymy jak to będzie ;P
13. „Wschód-Zachód” Robert M. Wegner – drugi tom cyklu „Opowieści z meekhańskiego pogranicza”. Niedawno przeczytałam pierwszą część, która bardzo mi się spodobała, więc skusiłam się na kontynuację :)
14. „Imperium burz” Sarah J. Maas – tej książki na pewno nie muszę przestawiać :D Piąty tom serii „Szklany tron
15. „Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton – dżiny, pustynia i te sprawy ;P Książka łączy w sobie Dziki Zachód oraz magiczny świat Aladyna. Zapowiada się bardzo ciekawie :D
16. „Pieśń jutra” Samantha Shannon – trzeci tom „Czasu żniw”.
17. „Chłopak z innej bajki” Kasie West – po powieści Kasie West sięgam w ciemno i jak do tej pory żadna mnie nie zawiodła. „Chłopak z innej bajki” też nie. Recenzja wkrótce.
18. Firstlife. Pierwsze życie” Gena Showalter – kolejna książka, na której premierę dość długo czekałam. W Stanach zbierała same superlatywy, w Polsce już niekoniecznie, ale niestety często tak bywa. Aczkolwiek i tak jestem jej ciekawa i z pewnością kiedyś po nią sięgnę.
19. Żerca” Katarzyna Berenika Miszczuk – trzeci tom serii „Kwiat paproci”, ale nie wiem czy ostatni. Niedługo na pewno przeczytam, bo jestem bardzo ciekawa dalszych losów Mieszka i Gosi :D
20. Tysiąc pocałunków” Tillie Cole – książka, która już za mną. Bardzo wzruszająca historia, która wywołała masę łez. Wkrótce na pewno pojawi się moja opinia :)
21. Confess” Colleen Hoover – też już przeczytana, bo nie mogłam się jej oprzeć, jak tylko trafiła do mojego czytnika. Książka z nieskomplikowaną, prostą fabułą, ale z pewnością mnie oczarowała.
22. Franco” Kim Holden – trzeci tom „Promyczka”. Tym razem historia Franco, czyli perkusisty zespołu Rook ;P Już nie mogę się doczekać!

Ufff… dobrnęliśmy do końca ;)
Z pewnością nie będę narzekać na brak lektur w najbliższym czasie. Jest w czym wybierać – nawet za bardzo, bo teraz mam dylemat, co czytać w następnej kolejności ;P Może macie jakieś sugestie?
Dajcie znać, czy coś zwróciło Waszą uwagę. A może czytaliście którąś z powyższych pozycji? 
Pozdrawiam Was cieplutko!

0 komentarze