Podsumowanie miesiąca - PAŹDZIERNIK 2016

13:42

Hej 
Październik dobiega końca, co oznacza tylko jedno - czytelnicze podsumowanie miesiąca. Już myślałam, że przełamie moją tradycję dziesięciu książek na miesiąc, ale nic z tego, bo pod koniec miesiąca prawie w ogóle nie miałam czasu czytać i od 4 dni staram się skończyć „Chłopaka z sąsiedztwa”, ale coś mi nie idzie. Zaliczyłam tę książkę do października, bo zostało mi już niewiele stron i mam nadzieję, że w końcu ją pochłonę ;P Tak więc, znowu kończę z wynikiem 10 powieści. Od kwietnia tyle samo – ale nie ma co narzekać, bo jest to bardzo dobry wynik ;)
Oto przeczytane przeze mnie książki:

Przeczytanych książek: 10
 Elantris –  Brandon Sanderson ★★★★★★★★★★ (recenzja)
 Gus – Kim Holden ★★★★★★★★☆☆ (recenzja)
 Paragraf 22 – Joseph Heller ★★★★★★★★☆☆ (recenzja)
 Pół wojny – Joe Abercrombie ★★★★★★★☆☆☆
 Bez winy  – Mia Sheridan ★★★★★★★★☆☆ 
 Cmętarz zwieżąt – Stephen King ★★★★★★★★☆☆
 Ukryta łowczyni – Danielle L. Jensen ★★★★★★☆☆☆☆
 Wyjątkowi – Meg Wolitzer ★★★★★★★☆☆☆
 Kiedy wszystko się zmienia – Lisa De Jong  ★★★★★★★☆☆☆
Chłopak z sąsiedztwa  – Kasie West  

 
Najlepsza książka:  kto czytał moją recenzję „Elantris” ten wie, że wychwalałam ją pod niebiosa ;P  Dla mnie ta książka posiada wszystko to, co powinna posiadać powieść idealna :D
Najgorsza książka:  w tym miesiącu nie trafiłam na żadną bardzo słabą książkę, co niezmiernie mnie cieszy, ale (tak jest „ale”) najniższą ocenę dałam „Ukrytej łowczyni”, gdyż ja naprawdę jestem łaskawa i mogę wybaczyć niejedno, ale nieprawdopodobna przewidywalność to dla mnie zbyt wiele :/

TO BE READ
Mam tak wielkie zaległości, a raczej kupuję/wypożyczam więcej książek niż czytam, co wiążę się z tym, że zwyczajnie trudno mi się zdecydować, po którą powieść sięgnąć w następnej kolejności. Zostały mi jeszcze 3 książki z biblioteki, które muszę przeczytać do 21 listopada, ale podam Wam tylko jedną z nich, bo trzy pozostałe to będą pozycję z mojego ostatniego zamówienia internetowego :)
Ową biblioteczną książką jest „Dracula” Brama Stokera. Ostatnio często sięgam po horror (zarówno w literaturze, jak i filmie). Chciałabym w końcu poznać pierwowzór książkowy.
Zdaję sobie sprawę z tego, że jestem niezwykle przewidywalną osobą, bo kolejną książką, którą na pewno przeczytam będzie „Rozjemca” Brandona Sandersona, bo… ta książka mnie wzywa ;) Przyciąga mnie niczym magnes. Czuje się szczęśliwa mogąc przeczytać choć jedną powieść Sandersona w miesiącu :D Tak powinno być zawsze!
Kolejną powieścią jest „Szóstka wron” Leigh Bardugo, która cały czas leży gdzieś w zasięgu mojej ręki, bo po prostu nie mogę się na nią napatrzeć. Jest taka piękna! Liczę na to, że środek będzie równie imponujący :D
Ostatni tytuł, który muszę, a raczej chcę przeczytać to „Pieśń Dawida” Amy Harmon. Pierwszy tom był fenomenalny, dlatego muszę sprawdzić czy drugi trzyma poziom ;P


Na koniec pozostawiłam najważniejsze, czyli podziękowania dla Was za to, że komentujecie, radzicie czy odradzacie i udzielacie się w każdy inny sposób ;) Dziękuję :*

Jak Wam minął październik?
Macie jakieś plany na listopad?
Trzymajcie się cieplutko! :)

0 komentarze