Stosik #10

10:30

Hej :D
Przyszła pora na to, co każdy książkoholik kocha najbardziej, czyli stosik :D
W tym miesiącu nie kupiłam żadnej papierowej książki i jestem z siebie dumna ;) Strasznie to brzmi, ale gdybym to zrobiła musiałabym trzymać je na podłodze… No może trochę przesadzam – mam miejsce na maksymalnie 3 książki, ale są one zarezerwowane dla Sandersona ;) W związku z tym wybrałam się do biblioteki, po dość długiej, kilkumiesięcznej przerwie i zaopatrzyłam się w 14 książek - niestety 4 już oddałam i nie zawarłam we wspólnym zdjęciu – to wina mojego nierozgarnięcia…
Nie marudzę już dłużej i przedstawiam Wam książki, które przeczytam w najbliższym czasie i kilka takich, które już przeczytałam:

Od góry:
1. Niegdziebądź”  Neil Gaiman – to będzie moje pierwsze spotkanie z Gaimanem i muszę przyznać, że jestem bardzo podekscytowana, bo nie mam pojęcia czego się spodziewać.
2. Widmopis” David Mitchell – dostałam cynk, aby przeczytać ją przed „Atlasem chmur”, dlatego się na nią skusiłam ;)
3. Makabryczna gra” Sebastian Fitzek – kojenia książka Fitzeka do kolekcji ;) Jeśli mnie pamięć nie myli, to… czwarta. Liczę na świetny thriller psychologiczny.
4. Rozkaz zagłady” James Dashner – właśnie ją pochłaniam :D „Więzień labiryntu” jako seria była dla mnie dość przyzwoita, w związku z tym chciałabym ją kontynuować. Trochę mnie denerwuję, że to kolejny cykl, który się ciągnie w nieskończoność. Z tego co wiem niedługo (w październiku) zostanie wydany tom 0,6 pt. ”Kod gorączki”. Trochę mnie to zniechęca :/
5. Tatiana i Aleksander” Paulina Simons – drugi tom „Jeźdźca miedzianego”. Pierwszy tom czytałam... hmm… dawno temu i pora zabrać się za kontynuację :)
6. Cień wiatru” Carlos Ruiz Zafon – „Marina” tego hiszpańskiego autora mnie zachwyciła, oczarowała i niesamowicie wzruszyła i postanowiłam sięgnąć po trylogię „Cmentarz zapomnianych książek”. Liczę na cudowny i niezwykły barceloński klimat :D
7. Dallas ‘63” Stephen King – chciałam wypożyczyć „Cmętarz zwieżąt”, ale znowu nie miałam szczęścia. Aczkolwiek „Dallas ‘63” również bardzo chciałam przeczytać, dlatego się skusiłam :D Jestem bardzo ciekawa serialu na jej podstawie :)
8. Big Red Tequila” Rick Riordan – nigdy mnie nie ciągnęło do mitologicznych książek Riordana, ale ta kryminalna seria, która jednocześnie jest debiutem autora, bardzo mnie zaintrygowała :D
9. Anioł burz” Trudni Canavan – kontynuacja „Prawa Milenium”. Zauważyłam tę książkę i myślę sobie "biorę ją!", mimo iż jestem w posiadaniu ebooka ;) Taaaa.... cała ja ;) 
10. Wiem o tobie wszystko” Claire Kendal – lubię powieści poruszające temat stalkingu, dlatego musiałam ją wypożyczyć :D W końcu się udało – polowałam na nią od premiery i ostatecznie zdecydowałam się na zamówienie, bo w innym przypadku, prawdopodobnie czekałabym na nią w nieskończoność ;)

Książki, które już oddałam (ich recenzje, albo już się pojawiły, albo pojawią się w najbliższym czasie):
11. „Jesienne werble” Diana Gabaldon – moja ukochana seria :D Już przeczytana i równie dobra, jak poprzednie tomy :D >recenzja<
12. Ring” Koji Suzuki – dawniej, kiedy niewiele czytałam i nie przejmowałam się czy oglądam film na postawie książki czy też nie, obejrzałam dwa filmy na podstawie tej powieści i byłam pod wrażeniem tego japońskiego, dlatego postanowiłam, że bardzo chętnie przeczytałabym pierwowzór.
13. Portret Doriana Graya” Oscar Wilde – tej książki  zapewne nie trzeba przedstawiać ;) Recenzja we wrześniu.
14. Rogi” Joe Hill – ta powieść wzbudziła we mnie bardzo zróżnicowane uczucia. Miałam wielkie trudności z jej ocenieniem. Recenzja pojawi się kiedyś w bliżej nieokreślonej przyszłości ;)

E-booki:
11. Never never” Hoover/Fisher – tematyka amnezji może nie należy do zbyt oryginalnych, ale historia przedstawiona przez autorki była całkiem udana. Więcej wkrótce ;)
12. Powietrze, którym oddycha” Brittainy C. Cherry – kolejna książka Cherry, która bardzo mi się podobała :D Czekam na inne książki autorki. >recenzja<
13. Ocal mnie” Abbi Glines – niedawno czytałam drugi tom tej serii, który mnie nie zachwycił, bo jest to dość stereotypowe NA. Czemu więc zakupiłam trzeci tom? Ano dlatego, że bardzo zaciekawiła mnie postać Cage’a i z chęcią poznam jego tajemnice ;P
14. Red Rising. Gwiazda zaranna” Pierce Brown – największa gwiazda w tym zestawieniu ;) Drugi tom mnie oszołomił i praktycznie od razu po jego przeczytaniu zakupiłam trzecią część. Już nie mogę doczekać się lektury :D

To by były wszystkie książki, które chciałam Wam pokazać :)
Niedługo kończę „Rozkaz zagłady” i zastanawiam, po którą powieść sięgnąć w następnej kolejności – macie jakieś typy?
Zaczytanego weekendu!

0 komentarze