LBA #7

10:02



Hej
Święta, święta i po świętach ;) Strasznie szybko zleciało... Niesamowicie się objadłam - ledwie się ruszam ;)
Przechodząc do konkretów - do poniższego LBA nominowana zostałam przez Geek BSF za co przeogromnie dziękuję :)
A oto moje odpowiedzi:

1.Książka, czy film?
Oczywiście, że książka. Uwielbiam oglądać filmy i swojego czasu byłam zagorzałą kinomaniaczką, a czytałam niewiele. Jednak teraz mi się poprzestawiało.

2.W jaką książkową postać chciałabyś się zamienić na jeden dzień?
To jest bardzo trudne pytanie… Na pewno wybrałabym książkę fantasy, z cudownym światem, do którego trafiając, przeżyłabym przygodę swojego życia… a jakbym do tego miała u swego boku jakiegoś cudownego przystojniaka, to byłabym wniebowzięta :D Dlatego chętnie zamieniłabym się z Clary Fray z "Darów anioła" ;)

3.Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek, czy filmów? 
Nie mam jakiegoś szczególnie ulubionego gatunku książek – czytam wszystko, ale gdybym była zmuszona wybrać, to zdecydowałabym się na fantasy/ sci-fi.

4.Która książka sprawiła, że do dzisiaj nie możesz się pogodzić z jej zakończeniem?
Dużo było takich książek, jak choćby „Wszystkie jasne miejsca” – zakończenie pogruchotało moje serce :-(

5.Czekolada, czy żelki?
Jeśli mowa w tym pytaniu o zwykłą czekoladę mleczną, ewentualnie gorzką, to zdecydowanie wolę żelki z kwaśną posypka ;)

6.Jaka jest Twoim zdaniem najlepsza książkowa ekranizacja?
Na pewno bardzo dobrą ekranizacją jest „Władca pierścieni”, ale nie czytałam pierwowzoru książkowego więc się nie liczy ;)
Z ekranizacji książek, które przeczytałam, to bardzo dobra była „Zaklęci w czasie”. Powieść również bardzo polecam.

7.Która książka ma Twoim zdaniem najpiękniejszą okładkę?
Czemu ja zawsze muszę dostawać takie pytania :P Przykro mi, ale nie podam jednej, tym bardziej, że ostatnio trochę zasiedziałam się na Good Reads i znalazłam zatrzęsienie pięknych okładek. Oto kilka z nich:

8.Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka i w jakim filmie uwielbiasz go/ją oglądać?
Żeby się nie powtarzać i nie wskazywać znowu Johnny'ego Deppa, to tym razem napiszę, że uwielbiam Kevina Bacona i film "Rzeka tajemnic", który swoją droga jest na podstawie książki autorstwa Dennisa Lehane'a. Jeszcze jej nie przeczytałam, ale znajduję się ona na mojej liście ;)

9.Batman, czy Superman? 
Hmm… chyba Superman, ale uwielbiam wszystkie postacie DC i z Marvela również ;)
10.Wolałabyś spotkać wampira, czy wilkołaka?
Ale wilkołaka, który byłby aktualnie w postaci wilka czy człowieka? Chyba wolałabym jednak spotkać wampira, ale takiego, który nie odczuwałby w danym momencie pragnienia krwi ;)

11.Która piosenka towarzyszy Ci podczas tegorocznych świąt?
Moją ulubioną piosenką świąteczną jest zdecydowanie „Jingle Bells” – praktycznie w każdym wykonaniu ;)

To wszystko na dzisiaj :D 
Pozdrawiam i życzę zaczytanego dnia 

0 komentarze