Elements Book TAG

11:19


Hej 
Dzisiaj przychodzę do Was z nieco chemicznym TAGiem , bo trochę zaniedbałam wszystkie nominację i strasznie dużo się ich nazbierało.
Nominacje otrzymałam od Blondie in Wonderland za co jestem ogromnie wdzięczna i bardzo dziękuję.
A oto moje odpowiedzi:

1. Cez - wybuchowa książka.
Pierwsza, która przychodzi mi do głowy, to „Endgame”, ale jednak podam coś innego ;P
I ostatecznie wybiorę „Stalowe Serce” Brandona Sandersona. Książka, której zakończenie wgniata w fotel.

2. Ununpent - książka, którą przeczytałaś zaskakująco szybko.
Wiele było takich powieści. Wszystkie książki Colleen Hoover pochłonęłam w ekspresowym tempie - każda co do jednej jest świetna 

3. Rad - twoja ulubiona książka napisana przez Polaka.
Dość rzadko sięgałam po książki Polaków. Ostatnio zaczęłam nadrabiać zaległości pod tym względem, ale chyba jednak więcej czytam książek Polek niż Polków. Polskich męskich autorów poznałam chyba dopiero dwóch (wykluczając lektury). Dlatego trudno mi wymienić ulubiona książkę ;) Jeśli nie macie nic przeciwko, to nagnę trochę zasady, bo nie chcę zostawiać tego pytania bez odpowiedzi i podam moja ulubiona książkę polskiej autorki. I tutaj zdecydowanie mogłabym wymienić „Cichego wielbiciela” Olgi Rudnickiej. Powieść, która jest niezwykle szokująca i przerażająca. Cudowna! Polecam gorąco.

4. Tantal - książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii.
Bardzo podobała mi się seria „Spętani przez bogów”, którą czytałam już dość dawno temu. Autorka zaczerpnęła z mitologii greckiej, a dokładnie z mitu o Helenie Trojańskiej i Parysie.


5. Złoto - najdroższa książka, jaką kupiłaś.
Jeśli można zaliczyć do tej grupy komiksy, to był to „Stwórca” Scotta McClouda.

6. Magnez - książka lekka, niezobowiązująca i znana prawie przez wszystkich.
Hmm... znowu przychodzi mi do głowy coś Colleen Hoover, ale do tej kategorii również świetnie pasuję "Fangirl" Rainbow Rowell.

7. Bizmut - książka z piękną okładką.
Nigdy nie potrafię podać tylko jednej okładki - to jest po prostu niewykonalne ;P
U góry okładki książek, które przeczytałam lub mam zamiar przeczytać wkrótce, a dole są te, które bardzo chcę przeczytać, a niekoniecznie zastały wydane w Polsce ;)


8. Polon - Książka po której miałaś kaca książkowego.
Szczerze mówiąc nigdy nie przeżyłam czegoś takiego jak kac książkowy i mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie.

9. Ksenon - książka, przy której prawie zasnęłam.
Niewiele było powieści, przy których bardzo się nudziłam. Niewątpliwie nudną książką był „Piękny drań”, aczkolwiek na pewno na mniej nie zasnęłam, bo nie mam w zwyczaju zasypiać czytając książki nieważne jak nudne by były.

10. Chlor - książka tak ciekawa i wciągająca, że nie miałaś czasu, by wziąć oddech.
Ostatnio taką powieścią była „Imperium ognia” Saaby Tahir. Niesamowita książka pełna zwrotów akcji, od której wprost nie sposób się oderwać :)

11. Technet - czyli osoby, które tagujesz:

To wszystko na dzisiaj . Dziękuję Wam za uwagę i życzę przyjemnego, czytelniczego dnia

0 komentarze