❄ Christmas Cracker Book TAG ❄

10:30

 Hej  
Jako, że święta już niebawem, a u mnie na blogu mało świątecznie, postanowiłam zrobić jakiś świąteczny TAG :D Nikt do niego mnie nie nominował - można powiedzieć, że sama to zrobiłam ;)
Już jutro Wigilia, a ja muszę przyznać, że w ogóle nie czuję tej atmosfery. Myślę, że to wina tego, że ominęły mnie wszystkie przygotowania do świąt - ubieranie choinki i rozwieszanie ozdób. Do rodziców jadę dopiero w samą Wigilie, tak naprawdę na gotowe. A nie ukrywam, że zawsze lubiłam ten przedświąteczny czas - głównie pieczenie słodkości razem z mamą. Dlatego, żeby poczuć choć troszeczkę klimat świat, postanowiłam zrobić dla Was Christmas Cracker Book TAG.
 Zapraszam 

1.     Wybierz książkę z zimową okładką.
Takie pytania mnie dobijają – mam ochotę walić głowa w ścianę ;) Nie potrafię podać jednej okładki. Jacy okrutnicy muszą wmyślać tego typu pytania pytam się(?!) i gnębić takie biedne, niewinne osoby jak ja ;P
Podzielę tę kategorię na dwie części – okładka polska i zagraniczna, bo muszę przyznać, że jestem fanką pięknych okładek i z zamiłowaniem je wyszukuję.
Polskie:

Zagraniczne: 


2.     Wybierz książkę, którą kupiłbyś na prezent.
U mnie nikt oprócz mnie nie czyta z zamiłowaniem książek, dlatego nie kupuję ich jako prezent, bo byłby to upominek nietrafiony. Jednak gdybym miała coś kupić, to na pewno byłaby to „Droga królów” Brandona Sandersona, bo tą książkę zawsze i wszędzie będę wysławiać i każdemu wciskać ;) 

3.     Wybierz książkę o świątecznej tematyce.
Naprawdę nie kojarzę żadnej książki o tematyce świątecznej :/ Zapewne czytałam wiele książek, gdzie były święta w tle i jedną z takich było "Dożywocie" Marty Kisiel, świeżo przeze mnie skończone. Jest w niej świetny wątek świąteczny :D

4.     Wybierz książkę, z którą możesz skulić się przy kominku. 
Według mnie każda książka pasuję do tego, aby czytać ją grzejąc się przy kominku. 
Kominka niestety nie posiadam, ale gdybym posiadała pewnie fajnie byłoby czytać przy nim jakieś książki historyczne, w których kominki występują hurtowo ;) Zapewne wybrałabym „Królów przeklętych. Tom 2” :)

5.     Wybierz książkę, którą chcesz przeczytać w okresie świątecznym.
W okresie świątecznym będę miała bardzo mało czasu żeby czytać, bo jadę do rodziców, których widuję bardzo rzadko – jakieś 3 razy do roku i wciągu dnia będę poświęcała czas rodzinie. Jednak późnym wieczorem, kiedy wszyscy będą smacznie spać z pewnością nie omieszkam sięgnąć do jakiejś książki i myślę, że będzie to „Red Rising. Złota krew” – czyli totalnie nieświąteczna książka. To wina pewnej recenzji, którą niedawno czytałam i po prostu uznałam, że nie wytrzymam dłużej i muszę przeczytać książkę Browna ;)

6.     Wybierz książkę, która sprawia, że przechodzą cię dreszcze. 
Pierwsza, która przychodzi mi do głowy i która idealnie pasuję do tej kategorii jest „Terror” Dana Simmonsa. Jest to powieść, w której zima jest niezwykle brutalna i zbiera swe żniwo w postaci marynarzy, którzy utknęli w okowach lodu.

7.     Wybierz książkę, która znajduje się na twojej świątecznej liście życzeń.
Chyba najbardziej chciałabym istną cegłę, czyli „Przeminęło z wiatrem” :D

Prawdopodobnie przed świętami już się nie spotkamy, dlatego chcę Wam życzyć szczęśliwych, spokojnych, rodzinnych świąt, pełnych wymarzonych prezentów. Mam nadzieję, że te magiczne dni będą niezapomniane, wyjątkowe oraz obfitujące w wydarzenia, które będziecie niejednokrotnie wspominać w przyszłości.
 WESOŁYCH ŚWIĄT 

0 komentarze