LBA #3

13:12


Kolejna odsłona LBA. 
Nominowana zostałam przez dziewczyny z bloga KSIĄŻKOWE ZACISZE za co serdecznie dziękuję.
Oto moje odpowiedzi na zadane przez nie pytania:

1. Masz jakieś lęki? (klaustrofobia, lęk wysokości itp.) 
Moim największym lękiem jest arachnofobia, czyli lęk przed pająkami. Chyba jest to dość powszechna obsesja. Kiedy widzę pająka od razu oblewają mnie poty i krzyczę jak oszalała :P
•••
2. Czy chciałbyś/chciałabyś mieć tatuaż? Jeśli tak, to jaki? No chyba że już masz to pochwal się jaki ;) 
Raczej nie chciałabym mieć. Nigdy jakoś szczególnie nie odczuwałam takiej potrzeby. Nie wiedziałbym co sobie wytatuować, a na pewno nie chciałabym jakieś pierwszej lepszej rzeczy, która przyszłaby mi do głowy.
•••
3. Jesteś introwertykiem, czy ekstrawertykiem? 
Jestem zdecydowanie introwertykiem. Jestem bardzo nieśmiała, zamknięta w sobie. Nie lubię poznawać nowych ludzi – jest to dla mnie ogromny stres. Aczkolwiek lubię przebywać w towarzyskie osób, które są dla mnie bliskie – wtedy wychodzi mój charakterek ;P
•••
4. Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Nie mam jakoś szczególnie jednego ulubionego koloru, ale gdybym musiała podać tylko jeden, to zdecydowałabym się na że zielony – taka jasna, żywa zieleń rodzącej się do życia przyrody ;)
•••
5. Jaki jest najlepszy prezent, jaki kiedykolwiek dostałeś/dostałaś? 
Najlepszym prezentem jest coś zrobione przez kogoś własnoręcznie, kiedy wiemy, że ta osoba poświęciła swój cenny czas i serce. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to muszelkowa ramka na zdjęcie - śliczny prezent z wakacji. Poza tym nie będę oryginalna jak napiszę, że świetnym podarunkiem jest książka. To najlepszy prezent we wszechświecie. Jak tylko dostane jakąkolwiek książkę, to mam wielkiego banana na twarzy :D
•••
6. Jak Cię nazywają znajomi?
Nigdy nie miałam żadnego przezwiska. Znajomi nazywają mnie po prostu po imieniu.
•••
7. Opowiedz swój najdziwniejszy sen ;)
Ostatnio moje sny są dość ubogie w fabułę :P Miałam dużo snów raczej strasznych, a nie dziwnych. Bardziej śnią mi się jakieś horrory, które budzą mnie w środku nocy. Na przykład jako dziecko miałam powtarzający się kilkakrotnie sen, traktujący o tym jak zakapturzona postać z kosą próbuję mi ściąć głowę. Jak można się domyślić mocno mnie przestraszył, tym bardziej, że kiedy mi się śnił miałam jakieś 8-10 lat i powtarzał się on przez kilka nocy z rzędu. Nie wiem skąd się to wzięło, bo w tym wieku nie oglądałam żadnych strasznych filmów. Wiem ciężki ze mnie przypadek :P
•••
8. Wierzysz w zjawiska paranormalne? 
Raczej nie. Nigdy nie wierzyłam w historię o duchach czy innych zjawiskach nadprzyrodzonych, ale nie miałabym nic przeciwko i nie byłabym zdziwiona gdyby znaleziono dowód na ich istnienie.
•••
9. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Hmm…. drobne, spontaniczne gesty innych ludzi, uśmiech bliskiej mi osoby oraz nie byłabym sobą gdybym nie napisała, że dobra, zabawna lektura w jednej ręce i biała czekolada w drugiej :P
•••
10. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? 
Waham się między wiosną a latem. Jednak wybiorę lato, gdyż dla mnie temperatura poniżej 25 stopni, to już zima :P Jestem strasznym zmarzluchem J
•••
11. Do jakiego kraju chciałbyś/chciałabyś się udać w podróż? 
To naprawdę trudne pytanie, bo takich krajów jest bardzo dużo i ciężko wybrać tylko jeden. Chyba wybrałabym coś z Azji lub Ameryki Południowej. Chciałabym znaleźć się w takimi kraju gdzie jest całkowicie inna kultura i panują inne obyczaje. Dlatego myślę, że na przykład Brazylia byłaby idealna – i jest tam cudownie ciepło, co też się przyczyniło do tego wyboru :P
•••

Oto moje pytania:
1. Jaka była najgrubsza książka, którą przeczytałaś/eś. Ile miała stron?
2. Wymień trzy owoce, które lubisz najbardziej.
3. Kawa czy herbata?
4. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca/zespół oraz piosenka?
5. Kupujesz 2 gałki lodów w wafelku – jakie smaki wybierasz?
6. Po jaki najczęściej gatunek książek sięgasz i dlaczego?
7. Czy była jakaś lektura szkolna, przez którą nie udało Ci się przebrnąć? Jeśli tak to jaka?
8. Góry czy morze? Odpowiedź uzasadnij.
9. Gdzie najczęściej kupujesz książki?
10. Czy ktoś z Twoich znajomych lub rodziny jest równie wielkim książkoholikiem jak Ty?
11. Jaka była najdłuższa seria książek jaką przeczytałaś/eś?
 •••

Niestety nie nominuję 11 blogów, dlatego że chciałam nominować początkujących blogerów, którzy zaczęli swoja przygodę z blogowaniem maksymalnie kilka miesięcy temu.  Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni z tych nominacji, ale oczywiście nie ma przymusu i jeśli ktoś nie ma ochoty, nie musi odpowiadać na moje pytania :)
Oto nominowani:
·         Parzydełka
·         City of Dreaming Books
·         WysnilamSen
·         Aksamitne Stronice
·         Zatracona w innych światach
·         Od kawy wolę książkę


Z mojej strony to by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich serdecznie

9 komentarze

  1. Dla mnie temperatura powyżej 25 stopni to Sahara, więc zdecydowanie bardziej wolę niższe temperatury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy coś wspólnego. Też jestem okropnym zmarzluchem i też jestem introwertyczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmarzluch - coś o tym wiem. I to, co powoduje uśmiech na twarzy również. :)

    Pozdrawiam CIEPŁO ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się akurat pająków nie boję, ale mam podobnie z temperaturą! Na wakacjach jak było 23 stopnie to już stwierdzałam, że jest zimno :P I piękna odpowiedź na "co sprawia, że się uśmiechasz"!
    A sen faktycznie straszny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również najbardziej lubię lato i wysokie temperatury.A z pająkami mam dokładnie tak samo - kiedy tylko jakiegoś widzę, to od razu panikuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię pająków xd.
    Introwertyczna high five :P.
    Mnie tam chodzi po głowie kilka pomysłów na tatuaże, ale pewnie i tak nic z tego w przyszłości nie będzie, bo mam niski próg bólu :').
    A ja najbardziej lubię wiosnę, kiedy się jeszcze nie zdycha od słońca i upału :P. Yh, ostatnio ciągle mi zimno w szkole, uroki jesieni ;-;.
    Bardzo dziękuję za nominację :). Postaram się niedługo zrobić, bo już mi się trochę zaległości nazbierało :P.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przylgnęło do mnie żadne przezwisko :)
    Sama zawsze chciałam mieć tatuaż na karku z napisem "Nieśmiertelne nie umiera" po japońsku, ale pewnie jest troche za długi jak na kark więc nie wiem czy się na to zdecyduje :)

    Za nominację bardzo dziękujemy, postaramy się odpowiedzieć w wolnej chwili(Aksamitne Stronice) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też odpowiadałam na te pytania, bo również zostałam nominowana przez autorki bloga Książkowe Zacisze:) Ja najbardziej lubię temperaturę 20-25 stopni. Jest dla mnie idealna - nie za ciepło nie za zimno. Bardzo dziękuję za nominację:) Oczywiście wykonam:)
    http://lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutnie się z tobą zgadzam w kwestii podróży! Jest tyle pięknych miejsc, że trudno zdecydować się na jedno. Kiedyś dostałam na zadanie z geografii opisać podróż po krajach Europy Południowe. Tydzień później oddałam pani trzy kartki A4 :D po prostu nie mogłam się zdecydować!

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń