STOSIK #12

17:12

Hej :D
Już połowa listopada, a ja dopiero wrzucam stosik – mam mały poślizg ;) Nie ma tego dużo. Zrobiłam małe zamówienie na Bonito. Tylko cztery książki, ale za to jakie! Planowałam kupić „7EW” Stephensona, ale przełożono premierę o kilka dni, a mi nie chciało się czekać, grrrr… jak mnie to zirytowało! Pomyślałam sobie: „jak nie to nie! Nie kupię!” ;P Żartuję! Oczywiście wyposażę się kiedyś w tę książkę, ale zapewne dopiero w styczniu. Czemu ja zawsze muszę tak marudzić?
Oto moje październikowe nabytki:

Zamówienie internetowe:
1. Pieśń Dawida” Amy Harmon – uff.. ta książka to prawdziwa lawina emocji. Bardzo wzruszająca historia z cudownym przesłaniem. Recenzja w grudniu.
2. Słowik” Kristin Hannah – książka zakupiona trochę w ostatniej chwili. Sporo dobrego o niej słyszałam/czytałam i uznałam, że czemu nie? Mam nadzieje, że nie będę żałowała mojej impulsywnej decyzji ;)
3. Sześć wron” Leigh Bardugo – książka, którą właśnie czytam i… na razie nic więcej nie zdradzę ;)
4. Rozjemca” Brandon Sanderson – kolejna fenomenalna powieść Sandersona, ale jakoś mnie to nie dziwi. Moja przesłodzona opinia prawdopodobnie pojawi się na początku grudnia.

E-booki:
5. Gdzie Indziej” Gabrielle Zevin – trafiłam gdzieś na recenzję tej książki (o której wcześniej w ogóle nie słyszałam) i uznałam, że muszę ją przeczytać. Jest to historia o dziewczynie, która zostaje potrącona przez samochód i trafia do Gdzie Indziej... Książka o przemijaniu, pogodzeniu się ze śmiercią,  przebaczaniu oraz nadziei – zapewne będzie depresyjnie, ale lubię czasami sięgnąć po taką powieść.
6. Kiedy wszystko się zmienia” Lisa De Jong – drugi tom serii „Rain” już za mną. Nie było to dla mnie to, co pierwsza część, ale dobrze mi się czytało. Recenzja wkrótce :)
7. Chłopak z sąsiedztwa” Kasie West – przyjemna, lekka młodzieżówka. Recenzja pojawi się za dwa dni, czyli 16 listopada :)
8. Behawiorysta” Remigiusz Mróz – jak wiecie (albo nie, ale zaraz się dowiecie) uwielbiam trylogię „Parabellum” tego pana – przede mną jeszcze ostatni tom, ale miałam ciężką przeprawę z „Kasacją”, która strasznie mnie wymęczyła i niestety się rozczarowałam. Jako, że mam gołębie serce, to postanowiłam dać ponowną szansę kryminałom Mroza, bo muszę przyznać, że fabularnie bardzo ciągnie mnie do „Behawiorysty” i wierzę, że tym razem będzie dobrze :)
9. Ostatnia Gwiazda” Rick Yancey – kupiłam ostatni tom „Piątej fali”, gdyż chcę zakończyć tą serię, tylko mam mały problem – świetnie pamiętam pierwszy tom, ale drugi mi umknął – głównie zakończenie. Będę musiała sobie wszystko przypomnieć zanim sięgnę po finał. Trochę mi się to nie uśmiecha, ale cóż poradzić.
10. Calder. Narodziny odwagi” Mia Sheridan – za mną dwie książki autorki, które bardzo mi się podobały („Bez słów”, „Bez winy”) i zastanawiałam się co teraz: „Calder” czy „Stinger”. Na razie postawiłam na ten pierwszy tytuł, bo bardziej do mnie przemówiła fabuła,, ale prawdopodobnie po „Stinger” też kiedyś sięgnę ;)

Na dzisiaj to wszystko :)
Czytaliście którąś z powyższych powieści?
A jakie są Wasze najnowsze nabytki?
Kolejny stosik pojawi się prawdopodobnie dopiero w styczniu (lub w lutym), gdyż nie czekam na zbyt wiele zimowych premier i wrzucę posta dopiero jak zbiorę kilka pozycji.
Trzymajcie się cieplutko!

0 komentarze