The Netflix Book TAG

15:32

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z czymś luźniejszym. Nominację do TAGów się gromadzą i czekają, a ja ostatnio nic z tym nie robię. Przyszła pora, aby się tym zająć, dlatego mam dla Was dość rzadko spotykany The Nerflix Book TAG.
Nominacja od Czytanie z księżycem – dziękuję!

1.Recently watched: Ostatnia książka, którą skończyłaś czytać.
Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Północ-Południe” autorstwa Roberta M. Wegnera. Naprawdę świetna powieść fantastyczna. Polak też potrafi! Początek trochę mi się dłużył i dopiero gdzieś od 200 strony się wciągnęłam, ale za to jak – nie mogłam się oderwać!
2.Top Picks: Książka polecona ci na podstawie tego, co przeczytałaś wcześniej.
Wielokrotnie była mi polecam seria „Red Rising” Pierca Browna i w tym przypadku był to strzał w dziesiątkę. Uwielbiam tę serię!

3. Recently Added: Ostatnia książka, jaką kupiłaś.
To były cztery książki zamówione w oficjalnym sklepie Maga:
- „Legion” Brandon Sanderson;
- „Idealny stan” Brandon Sanderson;
- „Cesarz ośmiu wysp” Lian Hearn
- „Królestwo kanciarzy” Leigh Bardugo

4. Popular on Netflix: Cztery książki, które wszyscy znają.
Wydaje mi się, że są to takie książki, które mają ekranizację, bo nawet jeśli ktoś nie czyta, to wtedy i tak musiał o nich słyszeć. Są to:
- „Igrzyska śmierci
- „Harry Potter
- „Gra o tron
- „Zmierzch

5. Comedies: Zabawna książka.
Najzbawienniejszą książką jaką do tej pory przeczytałam była „Nie dajesz mi spać” Alice Claton. Caroline poznała swojego sąsiada Simona w dość osobliwych okolicznościach, gdyż nie dawał jej spać, bo jego łóżko obijało się o jej ścianę - oczywiście z drugiej strony ;P I co noc to samo, tylko z inną kobietą. Wallbanger!

6. Dramas: Postać, która jest królową/królem problemów.
Wydaje mi się, że pod tą kategorię idealnie wpasowuję się Stephanie Plum, która przyciąga problemy niczym magnes.  

7. Animated: Książka z kreskówkami na okładce.
Ufff… ciężko było coś znaleźć. Niech będą:

8. Watch it again: Książka lub seria, którą chcesz przeczytać ponownie.
Z pewnością przed wydaniem 3 tomu „Archiwum burzowego światła” chciałabym wrócić do dwóch poprzednich tomów, aby odświeżyć sobie wszystkie wydarzenia :) Mam nadzieję, że się uda.
9. Documentories: Literatura faktu, którą polecasz wszystkim.
Nie mam takiej książki, bo nie czytam tego gatunku.

10. Action and Adventure: Książka pełna akcji.
Pierwsza na myśl mi przyszła „Endgame”. Podczas jej czytania nie sposób się nudzić i co więcej autorzy potrafili nieraz zaskoczyć.

11. New Releases: Najbardziej oczekiwana przez ciebie książka.
Tylko jedna? Będzie trudno, ale dam radę ;P Niech będzie…

Nikogo nie nominuję, ale jakby ktoś miał ochotę wykonać ten TAG, to nie krępujcie się :D
Przez święta nie będę dodawała żadnych postów, bo uznałam, że to idealny czas, aby sobie zrobić przerwę od Internetu.
W związku z tym, już teraz życzę Wam smacznego jajka, mokrego dyngusa oraz zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych! 

0 komentarze