LBA #24

09:52

Hej :D
Jako że niedawno dostałam nominację do LBA od Alexandry z bloga Book with hot Tea postanowiłam szybciutko odpowiedzieć na jej pytania. Oczywiście dziękuję za nominację i nie przedłużając dłużej zapraszam na moje odpowiedzi ;)

1.Jesz lub/i pijesz podczas czytania?
Tak zdarza się. Jeśli coś jem, to zazwyczaj są to bakalie, np.: migdały, pistacje, nerkowce. Czasami zdarza się, że sięgnę po żelki – najlepiej kwaśne ;P Nie jadam nic, co mogłoby ubrudzić książkę. Wtedy wolę ją na moment odłożyć, zjeść i wrócić do czytania. Jeśli chodzi o napoje, to najczęściej skuszę się na herbatkę ;)

2. Kto jest twoim ulubionym autorem, a kto autorką?
Autor: Brandon Sanderson (co za niespodzianka);
Autorka: Colleen Hoover.

3. Przeszkadzają ci złamane grzbiety, zagięte rogi itp.? Czy raczej nie przywiązujesz do tego uwagi?
Określę to tak: wolę nie łamać grzbietów i zaginać rogów, ale jeśli przypadkiem do tego by doszło, to trudno nie rozpaczałabym ;P

4. Oglądasz seriale? Jeśli tak, to jakie są twoje ulubione?
Już nieraz odpowiadałam na podobne pytanie i to temat rzeka ;P Obecnie moimi ulubionymi serialami są:
Westworld
Gotham (uwielbiam Robina Lorda Taylora – aktora grającego Oswalda Cabblepota! Brawa dla ludzi od castingu)
Orange is the New Black

5. Pokaż lub wymień 3 najładniejsze książki na swojej półce.
Hmm... naprawdę ciężki wybór.
Niech będą:
- "Bezkres magii" Brandona Sandersona,
- "Szóstka wron" Leigh Bardugo,
- "Dom z liści" Marka Z. Danielewskiego

6. Jesteś ścisłowcem czy humanistą?
Trudno określić - pół na pół ;)

7. Jest jakiś gatunek po który nie sięgasz?
W ogóle nie sięgam po literaturę faktu - całą resztę w mniejszym lub większym stopniu zdarza mi się czytać.

8. Twoja decyzja o założeniu bloga była spontaniczna czy przemyślana?
Trudno określić, bo z jednej strony zanim założyłam bloga, myśli o tym od dawna krążyły w mojej głowie, ale nic z tym nie robiłam, bo jestem lewa jeśli chodzi o projektowanie stron, HTML i tym podobne. Aczkolwiek, kiedy tylko napomknęłam o tym chłopakowi, to wszystko ruszyło bardzo szybko, bo on baaardzo mi pomógł z szablonem, za co jestem mu niewyobrażalnie wdzięczna :*

9. Lubisz czytać klasyki? Jeśli tak, to jakie są twoje ulubione?
Lubię, chociaż nie sięgam po nie tak często, jakbym chciała. Obecnie moim ulubionym jest „Dziwne losy Jane Eyre” Charlotte Bronte.

10. Twoje wymarzone miejsce na spędzenie wakacji to...?
Z pewnością gdzieś, gdzie jest ciepło i gdzie mogłabym spędzać czas aktywnie, a nie leżąc plackiem na plaży. Trudno mi wybrać jedno miejsce. Chętnie zwiedziłabym: Peru, Japonię, Kambodżę, Tajlandię, a z bliższych miejsc na pewno Hiszpanię :)

11. Używasz zakładek czy zaznaczasz tym, co masz pod ręką?
W momencie, kiedy odkładam książkę na dłużej to zawsze używam zakładek, ale w sytuacji, kiedy przerywam czytanie na moment, bo np. ktoś puka do drzwi, to wtedy biorę co mam pod ręką i najczęściej nie jest to zakładka, bo ona zazwyczaj gdzieś mi się zawieruszy. Za zakładkę wtedy służy długopis, a nawet myszka do komputera jeśli siedzę w pobliżu ;P

To by było na tyle... Dziękuję Wam za uwagę ;)
I do zaczytania wkrótce!

0 komentarze