Stosik #1

04:30

Hej :)
Mój lipcowy stosik, to głównie książki upolowane w bibliotekach, których jestem stałą bywalczynią. Osobiście zakupiłam cztery pozycję. Brandona Sandersona uwielbiam i musiałam go jak najszybciej zdobyć. Pozostałe trzy były kupione przy okazji, bo jestem wielką fanką zombiaków.

Oto jak prezentuję się stosik:


Zdobycze z  www.dobre-ksiazki.pl (kupione pod koniec czerwca, ale postanowiłam zrobić wspólny wpis):
  • Trylogia "Zmierzch świata żywych" Rhiannon Frater (nie ma za dobrych ocen, ale to w końcu zombi, więc na pewno przeczytam): 
    • 1) "Pierwsze dni"
    • 2) "Konfrontacja"
    • 3) "Oblężenie"
  • Pierwsza część trylogii "Mściciele" Brandona Sandersona:
Zdobycze biblioteczne:

  • "Zamek z piasku, który runął" Stieg Larsson (3 tom trylogii Millennium);
  • "Czerwona kraina" Joe Abercrombie (po lekturze "Bohaterów" postanowiłam sięgnąć po kolejne powieści autora);
  • "1Q84 t.2" Haruki Murakami;
  • "1Q84 t.3" Haruki Murakami (po przeczytaniu pierwszego tomu musiałam oczywiście sięgnąć po następne);
  • "Gwiazdozbiór psa" Peter Heller (antyutopia, więc nie mogłam przejść obojętnie);
  • "Talon" Julie Kagawa (rzadko mam szansę czytać coś o smokach, dlatego postanowiłam ją wypożyczyć);
  • "Obca" Diana Gabaldon (książki chyba nie trzeba przedstawiać - postanowiłam wyrobić własną opinię na jej temat);
  • "Przeznaczenie puka do drzwi" Susane Colasanti (wypożyczona z braku laku - coś lekkiego, zapewne na jeden wieczór).
Jak Wam się podoba stos? Coś zwróciło Waszą uwagę? :-)

0 komentarze